۹۵ مصوبه آموزشی و پرورشی در استان البرز اجرا شد‌

۹۵ مصوبه آموزشی و پرورشی در استان البرز اجرا شد‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم خسرو ساکی در نهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان البرز که عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: استفاده از خرد جمعی در شوراهای مختلف در سطح ملی و محلی یکی از شیوه‌های مطلوب مدیریت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه آموزش و پرورش دستگاهی است که به لحاظ کمی بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین فصل مشترک دولت و ملت است، افزود: به لحاظ کیفی نیز ماهیتی پیچیده، ظریف و زمان‌بر و دیربازده است.

وی با اشاره به اینکه در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه از مشارکت مردم برای اداره موثر آموزش و پرورش بهره گرفته شده است، ادامه داد: در بسیاری از کشورهای جهان آموزش و پرورش به صورت غیر‌متمرکز و به دست مردم اداره می‌شود.

ساکی با بیان اینکه شوراهای آموزش و پرورش به عنوان مهم‌ترین عرصه مشارکت همه‌جانبه و همگانی در امور آموزش و پرورش تبدیل به یک شورای برنامه‌ریزی و راهبردی شد، گفت: هر ساله در این ایام با ارزیابی‌هایی که انجام می‌شود از شوراهای برتر استان تقدیر به عمل می‌آید تا عملکرد آن شورا الگویی برای رعایت معیارها باشد.

وی با بیان اینکه در سال 95 ، 52 مصوبه در زمینه امور آموزشی، 43 مصوبه در امور پرورشی، 56 مصوبه در امور اداری و مالی، 36 مصوبه در امور عمرانی و 44 مصوبه در امور خدماتی و رفاهی اجرایی شده است، گفت: با توجه به آمار ارائه شده شوراهای آموزش و پرورش به لحاظ مشارکت و تعداد مصوبات روند رو به رشدی دارد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها