۴۶ هیئت ورزشی قزوین از بین کودکان و نوجوانان استعدادیابی می‌کنند

۴۶ هیئت ورزشی قزوین از بین کودکان و نوجوانان استعدادیابی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری تسنیم محمد مشهدی آقایی ظهر امروز در آئین افتتاح نخستین جشنواره سراسری استعدادیابی کودکان و نوجوانان قزوین که با حضور فریدون همتی استاندار قزوین و جمعی از خانواده‌ها و دانش‌آموزی برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره استعدادیابی دانش‌آموزان قزوینی آینده ورزشی قزوین را تضمین خواهد کرد.

وی افزود: در این دوره از استعدادیابی دانش‌آموزان بین 9 تا 14 سال مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرند و رشته ورزشی متناسب به خانواده‌ها و دانش‌آموزان معرفی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: این جشنواره استعداد‌یابی در 5 رشته کاراته، بسکتبال، ژیمناستیک، کشتی و تیراندازی برگزار می‌شود و دانش آموزان مستعد در این رشته‌های ورزشی را شناسایی می‌کند.

مشهدی‌آقایی گفت: البته این پایان کار نیست و پس از این جشنواره باقی هیئت‌های ورزشی استان نیز به مرور زمان به برگزاری جشنواره‌های استعدادیابی خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 46 هیئت ورزشی فعال در استان قزوین وجود دارند که این هیئت‌ها نیز با طرح‌های استعدادیابی آینده ورشی هیئت خود را انتخاب خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: این جشنواره به مدت 2 روز در قزوین برگزار می‌شود که روز اول در تاریخ 30 دی ماه مختص به دختران و جمعه 1 بهمن ماه از بین دانش‌آموزان پسران استعدادیابی انجام خواهد شد.

مشهدی‌آقایی افزود: کارشناسان ورزشی در این دو روز در سالن‌های هیئت‌های ورزشی پذیرای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان خواهند بود و بعد از برگزاری آموزن‌های استعداد یابی مشاوره‌های ورزشی لازم به خانواده‌ها ارایه خواهد شد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها