پرواز هلی‌شات‌ در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

پرواز هلی‌شات‌ در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم سرهنگ مهدی انصاری عصر امروز در نشست مسئولان انتظامی و قضائی کهگیلویه و بویراحمد با صاحبان تالارهای عروسی و اماکن تفریحی یاسوج اظهار داشت: ساماندهی تالارهای عروسی به طور ویژه در دستور کار قرار دارد و در این زمینه بیکار ننشسته‌ایم.

وی با بیان اینکه تیراندازی‌های شبانه و گاه و بی‌گاه در تالارهای عروسی در برخی مواقع مانع آرامش خانواده‌ها شده است عنوان کرد: نباید برای خوشی چند دقیقه ‌مانع آسایش و آرامش سایر همشهریان ‌باشیم.

انصاری با اشاره به اینکه فیلمبرداری با هلی‌شات از مراسمات محتلف به ویژه عروسی‌ها در تالارهای عروسی مشکلاتی را به وجود می‌آورد، افزود: بسیاری از فیلم و عکس‌های مراسمات مختلف سبب بروز مشکلاتی در گذشته شده که به طور حتم بدون اقدامات لازم پایانی ندارد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آموزه‌های دینی نسبت به حفظ آبروی مومن تصریح کرد: باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم آبروی افراد با سهل انگاری مخدوش شود.

انصاری با تاکید بر اینکه هرگونه فیلمبرداری و عکسبرداری با هلی‌شات بدون مجوز از پلیس ممنوع است، گفت: در صورت هرگونه تخلف در این زمینه برخورد می‌شود.

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با ابراز رضایت از برخورد با تیراندازی در تالارهای عروسی یاسوج گفت: در برخی تالارها هنوز اقدام به تیراندازی می‌شود که باید در این زمینه برخورد شود.

رضایت علیزاده با انتقاد از فرهنگ و ارشاد به دلیل مجوز پخش به هر نوع موسیقی بیان کرد: در تالارهای عروسی و اماکن تفریحی به موضوع نماز بی توجهی می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: طبق بررسی‌های انجام شده در تالارهای عروسی خدمات اجباری از جمله فیلم، عکس و موسیقی به مردم ارائه می‌شود که باید در این زمینه مسئولان متولی چاره اندیشی کنند.

الماس قبادی افزود: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر برخورد با خدمات اجباری در تالارهای عروسی تشدید کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها