بیش از ۱۲۰ هزار کارگر در استان قزوین فعالیت می‌کنند‌

بیش از ۱۲۰ هزار کارگر در استان قزوین فعالیت می‌کنند‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم سیدسعید شاهرخی عصر امروز در دیدار با اعضای خانه کارگر استان قزوین در محل سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری اظهار داشت: دولت یازدهم در طول فعالیت خود اقدامات بسیاری در حوزه صنایع، واحدهای تولیدی و بهبود شرایط کارگران انجام داده و این مهم در حالی است که دولت در شرایط سخت اقتصادی آغاز به کار کرده است.

وی بیان کرد: احیای واحدهای تولیدی راکد، کنترل نرخ تورم و افزایش سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی از جمله برنامه‌های مهم دولت بوده که خوشبختانه اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: استان قزوین در حوزه صنعت و کشاورزی از ظرفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و جامعه آماری کارگران استان به بیش از 120 هزار نفر می‌رسد که باید در جهت ارتقاء جایگاه آنها اقدامات ویژه‌ای انجام شود.

شاهرخی ادامه داد: سیاست‌های دولت در حوزه اشتغال، حمایت از واحدهای تولیدی و قشر توانمند کارگری در استان قزوین با جدیت و اهتمام ویژه‌ای انجام می‌شود که دستگاه‌های اجرایی باید مشارکت جدی در این زمینه داشته باشند.

وی گفت: تشکل خانه کارگر یکی از تشکل‌های فعال و پرتلاش در سطح کشور و استان قزوین بوده که در جهت احقاق حقوق کارگران و حمایت از آنها اقدامات جدی در دستور کار قرار می‌دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان با مشارکت و هم‌اندیشی با تشکل خانه کارگری باید در جهت برطرف کردن مشکلات کارگران اقدام کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها