مسئولان فرآیند سرمایه‌‌گذاری‌ در هرمزگان را کوتاه کنند

مسئولان فرآیند سرمایه‌‌گذاری‌ در هرمزگان را کوتاه کنند

به گزارش خبرگزاری تسنیم مسعود پاکزاد عصر امروز در دومین نشست شورای راهبری سرمایه‌گذاری استان هرمزگان با اشاره به کارکردهای این شورا اظهار داشت: در این شورا به دنبال ایجاد محوریتی برای سرمایه‌گذاری‌ها در استان هستیم.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های مرتبط طرح‌های خود را به کارگروه‌ها و نشست اصلی شورا ارجاع می‌دهند، بیان‌داشت: حاصل و نتیجه ساعت‌ها بحث در ساختار این شورا به کوتاه‌تر شدن فرآیند جذب سرمایه‌گذاری‌ها در استان منجر می‌شود.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به برپایی همایش و نمایشگاه‌ سرمایه‌گذاری توسعه پایدار سواحل مکران طی بهمن‌ ماه در چابهار و شرکت هرمزگان در این رویداد اشاره کرد.

پاکزاد افزود: از آنجایی که بیش از 55 درصد از سواحل مکران در محدوده هرمزگان قرار دارد، مسئولان و مدیران کل ادارات در استان باید نهایت تلاش خود را برای شرکت مناسب در این همایش و نمایشگاه به کار گیرند تا از این طریق ظرفیت ها و قابلیت‌های استان بیش از پیش معرفی شود.

وی تاکید کرد: نقش هرمزگان در این همایش با هدف ظرفیت‌های موجود برای توسعه سواحل مکران باید به طور پررنگ دیده شود.

گفتنی است، در این نشست چندین طرح از جمله پروژه تولید 100 مگاوات برق خورشیدی، ایجاد کارخانه تولید سرم در میناب، بررسی مسائل و درخواست‌های شرکت صنایع شیلاتی پاک مهر قشم و مباحث شرکت مبین مهر نصب فارس مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم بیان و طرح شد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها