‌درمانگاه تامین اجتماعی‌ مشگین‌شهر ‌وضعیت نامطلوبی ‌دارد

‌درمانگاه تامین اجتماعی‌ مشگین‌شهر ‌وضعیت نامطلوبی ‌دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم ولی ملکی عصر امروز در نشستی با مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان اردبیل اظهار داشت: طبق آخرین آمار به دست آمده مشخص شده که در شهرستان مشگین‌شهر به تعداد 62 هزار نفر زیرچتر بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و از بیمه‌شدگان اصلی و تبعی این سازمان محسوب می‌شوند.

وی افزود: متاسفانه وضعیت درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان جوابگوی نیاز بیماران نبوده و در وضعیت نامطلوبی قرار دارد که امیدواریم اقدامات لازم در ارتباط با بهبود وضعیت کنونی این درمانگاه انجام شود تا بتوانیم از این طریق مشکلات و مسائل مربوط به ساماندهی این درمانگاه را انجام دهیم و دغدغه و نگرانی‌خاطر آنان را برطرف سازیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم اقدامات مربوط به ارتقای وضعیت درمانگاه تامین اجتماعی مشگین‌شهر هر چه سریع‌تر انجام داده شده و تبدیل به یک پلی‌کلینیک تخصصی شود تا به این ترتیب بتواند جوابگوی مناسبی برای برطرف کردن نیاز مردم در این شهرستان باشد.

ملکی بیان کرد:‌ امیدواریم اقدامات لازم در ارتباط با حل مشکلات درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان در دستور کار قرار داده شود، چرا که هم‌اکنون بیماران به دلیل وجود برخی مشکلات در این درمانگاه مجبور به مراجعه به سایر درمانگاه‌ها و مراکز درمانی خصوصی می‌شوند و از این مسئله ناراضی هستند.

مهدی نیک‌سیرت، مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان اردبیل نیز در این نشست گفت: امسال تامین اجتماعی استان خدمات بسیار زیادی را در ارتباط با کمک مالی بیماران زیرپوشش این سازمان را ارائه کرده و در این زمینه بیش از 8 میلیارد ریال داروی رایگان به این افراد داده و 135 هزار نفر نیز در درمانگاه تامین اجتماعی به صورت کاملا رایگان ویزیت شده‌اند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها