دیدار معاون حقوقی بنیاد شهید با جانبازان ۷۰ درصد قزوین

دیدار معاون حقوقی بنیاد شهید با جانبازان ۷۰ درصد قزوین

به گزارش خبرگزاری تسنیم سعید عندلیبی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان سفر به استان قزوین به همراه غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد استان قزوین و جمعی از مدیران با جانبازان 70 درصد «سلطان‌ محمد بابایی» و «محمد صالحی» دیدار کردند.

سعید عندلیبی در این دیدارها ضمن قدردانی از رشادت‌های جانبازان در طول انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: نظام و انقلاب مدیون جامعه ایثارگران بوده و باید در جهت رفع مشکلات این قشر فداکاری اقدامات جدی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات حقوقی خانواده‌های شاهد و ایثارگر از اهم وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران به شمار می‌رود، افزود: معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش می‌کند تا با اتخاذ راهکارهایی، خدمات‌رسانی قضایی را به ایثارگران تسهیل دهد.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای خدمات‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران تلاش کرده و مشکلات آنها را برطرف کنند.

عندلیبی تصریح کرد: اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران از امور مهمی بوده که در دستور کار قرار دارد و مسئولان باید در اجرای برنامه‌های ضروری در این زمینه سرعت ببخشند.

لازم به ذکر است در این دیدارها، جانبازان مسائل حقوقی خود را با معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کردند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها