عملیات نفس‌گیر آتش‌نشانان سمنانی برای نجات یک کارگر ‌از میان دستگاه پرس

عملیات نفس‌گیر آتش‌نشانان سمنانی برای نجات یک کارگر ‌از میان دستگاه پرس

سعید اسمعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: این کارگر در یکی از شرکت‌های مربوط به صنایع چوبی در شهرک صنعتی سمنان مشغول به فعالیت بود که حین کار بدن وی از سمت پائین آن لای دستگاه پرس گیر کرد.

وی با اشاره به کم و کیف وقوع این حادثه تصریح کرد: این کارگر خوش‌اقبال، از سمت تحتانی بدن در این دستگاه گیر کرد و کمر، باسن و پاهای وی دچار حادثه شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی استان سمنان با اشاره به عملیات نفس‌گیر آتش‌نشانان برای نجات این کارگر حادثه‌دیده عنوان کرد: این عملیات سبب شد تا کارگر حادثه‌دیده از نقص عضو نجات‌یافته و عملیات رهاسازی وی با موفقیت از سوی آتش‌نشانان انجام شد.

اسمعیل‌پور با اشاره به وضعیت جسمی کارگر حادثه‌دیده تصریح کرد: حال عمومی این کارگر در حال حاضر مناسب بوده و تنها دچار کوفتگی بدن شده است.

وی اضافه کرد: این حادثه ساعت 20 و 50 دقیقه شب گذشته به آتش‌نشانی سمنان اعلام‌شده است و بلافاصله پس‌ازآن یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه 2 آتش‌نشان از ایستگاه شماره 3(شهرک صنعتی) سازمان آتش‌نشانی شهرداری سمنان برای رهاسازی کارگر حادثه‌دیده اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی استان سمنان با اشاره به اینکه علت دقیق وقوع این حادثه برای کارگر 26 ساله هنوز مشخص نشده است اضافه کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

اسمعیل‌پور با اشاره به اینکه کارگر حادثه‌دیده پس از رهاسازی از لای دستگاه، به عوامل فوریت‌های پزشکی شده است؛ از اعزام این فرد به بیمارستان سمنان برای ادامه روند درمانی خود خبر داد.

وی به کارگران شرکت‌های تولیدی و صنعتی توصیه کرد تا الزامات ایمنی را در هنگام کار با جدیت تمام رعایت کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها