موسوی: ایرانی‌ها جنگنده هستند و از رقابت خسته نمی‌شوند/ در جام‌جهانی کره، قهرمان جهان را شوکه کردم

موسوی: ایرانی‌ها جنگنده هستند و از رقابت خسته نمی‌شوند/ در جام‌جهانی کره، قهرمان جهان را شوکه کردم

زینب کبری موسوی اظهار داشت: به تازگی از رقابت‌های جام جهانی کره‌جنوبی بازگشته‌ایم اما چمدان‌هایمان را باز نکرده عازم سوئیس شدیم. ابتدا در رقابت‌های جام جهانی این کشور شرکت می‌کنیم و پس از آن عازم ایتالیا می‌شویم. در این میان چند روزی استراحت می‌کنیم و پایان این سفر یک ماهه اروپایی رقابت‌های قهرمانی جهان در فرانسه را پیش‌رو داریم.

وی ادامه داد: امروز به محل برگزاری مسابقات رسیده‌ایم و بدون استراحت باید فردا رقابت‌های خود را شروع کنیم. این در حالی است که هفته گذشته در رقابت‌های جام جهانی کره‌جنوبی حضور داشتیم.به طور حتم با بدنی خسته به مصاف رقبا می‌روم اما ایرانی‌ها جنگنده هستند و از رقابت خسته نمی‌شوند. من هم نمی‌خواهم به خستگی فکر کنم.

بانوی ملی‌پوش یخ‌نوردی کشورمان افزود: بیشتر سایت‌های یخ‌نوردی از شهرها دور هستند و محل برگزاری مسابقات سوئیس نیز در دهکده‌ای کوچک و دور افتاده است اما با توجه به رقابت‌های قهرمانی جهان در فرانسه که چند روز آینده برگزار می‌شود حضور در این رقابت‌ها تجربه خوبی برای ما محسوب می‌شود.

موسوی با اشاره به رقابت‌های قهرمانی جهان در پاریس گفت: رقابت‌های قهرمانی جهان بسیار دشوار و سنگین است اما من همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنم. رقابت‌های پاریس در بخش تیمی نیز برگزار می‌شود و امیدوارم که‌ تیم ایران نتایج خوبی را در این مسابقات به دست بیاورد.

ملی‌پوش اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان یادآورشد: هفته گذشته در حالی رقابت‌هایم ر ا در جام جهانی کره‌جنوبی برگزار کردم که با بدنی کاملا خسته عازم این کشور شده بودم. با این وجود توانستم خودم را به مرحله یک هشتم‌نهایی برسانم. در این مرحله با قهرمان جهان «ماریا» روبرو شدم. در دیواره یخی رقابت‌ خوبی با او برگزار کردم به طوری که ماریا شوکه شده بود.حتی قهرمان جهان دچار استرس شد چون فکرش را نمی‌کرد که من چنین عملکردی داشته باشم. اما به هرحال او قهرمان باتجربه‌ای است و توانست من را شکست بدهد.

زینب کبری موسوی تصریح کرد: از زمانی که یخ‌نوردی را شروع کرده‌ام بدون مربی تمرین می‌کنم و به تازگی با مربی بدنساز تمریناتم را شروع کردم. یخ‌نوردی رشته بسیار سخت است و تمرین بدون مربی ورزشکار را خسته می‌کند. با این وجود همه این سختی‌ها رابه جان می‌خرم چون یخ نوردی را بسیار دوست دارم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها