استاد "کم‌ظرفیت" بعد از انتقاد دانشجو به کل کلاس صفر داد!

استاد "کم‌ظرفیت" بعد از انتقاد دانشجو به کل کلاس صفر داد!

یک استاد دانشگاه خصوصی "شی‌سین" در تایوان به خاطر نمره منفی یک دانشجو در ارزیابی اساتید دانشگاه، کل کلاس را با نمره صفر مردود کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از چایناپست، "کائو"، استاد تدوین فیلم دانشگاه شی‌سین پس از آن که یکی از دانشجویان مطالب مطرح‌شده در کلاس را توخالی و سطحی ارزیابی کرد، به کل 150 دانشجوی کلاس نمره صفر داد و تهدید کرد تا زمانی که دانشجوی مذکور عذرخواهی نکند، نمرات را تغییر نخواهد داد.

مقامات دانشگاه اعلام کرده‌اند که نمرات دانشجویان به حالت عادی برگردانده خواهد شد.

این استاد در صفحه فیسبوک خود از دانشجویان و مقامات دانشگاه عذرخواهی کرده‌ است.

وی در صفحه خود نوشت: به خاطر این نگرانی که در شما به وجود آمد، عذر می‌خواهم اما همچنان معتقدم که این ارزیابی بی‌اساس و ناعادلانه است.

"کائو" در ادامه پست فیسبوک خود افزود: وقتی قرار است یک بازخورد شدید منفی داده شود، باید علت آن نیز گفته شود. من همیشه در طول کلاس از دانشجویان می‌خواهم که سؤالات و نظرات خود را مطرح کنند تا کیفیت تدریس افت نکند.

فرم‌های ارزیابی اساتید در این دانشگاه بدون نام بوده و تا دو سال قبل پس از اعلام نمرات در اختیار اساتید قرار می‌گرفت؛ اما از آن به بعد مسؤولان دانشگاه با این توجیه که در صورت نارضایتی دانشجویان باید استاد از این موضوع مطلع شده و روند خود را اصلاح کند، تصمیم گرفتند که این اطلاعات را در طول ترم به اساتید ارائه کنند.

مسؤولان دانشگاه اعلام کرده‌اند در صورت نیاز در رابطه با زمان ارائه بازخوردها به اساتید بازنگری می‌کنند.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها