سخنگوی جبهه پایداری:دست‌مان برای معرفی گزینه «پُر»است/از جمع احزاب و نامزدها،گزینه انقلابی درنمی‌آید

سخنگوی جبهه پایداری:دست‌مان برای معرفی گزینه «پُر»است/از جمع احزاب و نامزدها،گزینه انقلابی درنمی‌آید

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی جبهه پایداری گفت: اگر گزینه نهایی انقلابی باشد ولو از پایداری نباشد، مشکلی نیست چرا که در جبهه پایداری بیشتر در پی معیارها هستیم.

مجید متقی‌فر با اشاره به رویکرد این جبهه نسبت به «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» اظهار داشت: فضای تصمیم‌گیری برای انتخاب گزینه نهایی ریاست‌جمهوری باید انقلابی باشد تا گزینه‌ای انقلابی معرفی شود.

وی ادامه داد: اگر فضای انتخاب گزینه نهایی انقلابی باشد، هر فردی باشد، مورد تأیید ما خواهد بود و اگر چنین نباشد، جبهه پایداری باید از مشی خود دست بردارد.

متقی‌فر افزود: چون جبهه پایداری بیشتر جریان گفتمانی است، روی این مسأله اصرار داریم تا ان شاالله رئیس‌جمهور آینده، فردی انقلابی باشد.

وی تصریح کرد: از جمع احزاب و نامزدها، گزینه انقلابی درنمی‌آید. نگاه ما به وحدت و گزینه، در چارچوب فضای ارزشی و انقلابی است. هدف همه جمع‌ها و تشکل‌ها برای یک موضوع و خروجی است. همه ساز و کارها باید با توجه به گفتمان انقلاب، پیگیری شوند. این گفتمان، قابل مصادره برای مطامع سیاسی نیست.

سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این جبهه قصد معرفی نامزد مستقل برای ریاست جمهوری را دارد گفت: ما مشکلی برای معرفی نامزد نداریم و دست‌مان پُر است؛ اگر وظیفه داشته باشیم، گزینه معرفی می‌کنیم و اگر وظیفه، معرفی‌نکردن گزینه باشد، به همان عمل می‌کنیم.

متقی‌فر در همین‌باره تصریح کرد: اگر گزینه نهایی انقلابی باشد ولو از پایداری نباشد، مشکلی نیست. در جبهه پایداری بیشتر در پی معیارها هستیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا «سعید جلیلی» می‌تواند گزینه نهایی جبهه پایداری باشد اظهار داشت: ما در معرفی گزینه هیچ مشکلی نداریم. باید ببینیم با توجه به فضاهایی که به وجود می‌آید، وظیفه چیست. فضای انتخابات مدام در حال تغییر است و نمی‌شود برای یک ماه آینده، پیش‌بینی کرد و تصمیم گرفت.

متقی‌فر در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا جبهه پایداری قصد دارد روی گزینه‌هایی که قبلا روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده است، بار دیگر سرمایه‌گذاری کند گفت: جبهه پایداری بر اساس شاخص‌های انقلابی، نیروی زیاد و متعددی برای معرفی دارد. الحمدالله از گزینه‌هایی که مطرح هستند، شایسته‌تر وجود دارد.

متقی فر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جبهه پایداری قصد دیدار با جامعه روحانیت مبارز را دارد گفت: فعلا که دیداری نداشته‌ایم؛ فردی نمی‌تواند از آینده صحبت کند و باید ببینیم وظیفه چیست تا طبق آن عمل کنیم.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها