۵۴۸ واحد تولیدی در استان قزوین تسهیلات بهین‌یاب دریافت کردند

۵۴۸ واحد تولیدی در استان قزوین تسهیلات بهین‌یاب دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم سی‌امین جلسه تسهیلات رونق تولید استان قزوین صبح امروز به ریاست فریدون همتی استاندار قزوین و دبیری رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت و با حضور سایر اعضای کارگروه و مدیران بانک‌های عامل استان در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.

علی پرزحمت دبیر کارگروه رونق تولید استان از بررسی مشکلات 66 واحد تولیدی متقاضی تسهیلات در نشست سه جانبه خبر داد و افزود: در این نشست با حضور متقاصی، بانک عامل و نماینده دبیرخانه کارگروه برگزار شد.

وی اعلام کرد: 80 درصد از مسائل مطرح شده در نشست سه جانبه منجر به انعقاد تفاهم‌نامه و مصوبه شد که پس از این نشست به بانک‌های عامل نیز ابلاغ شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: مسائل مربوط به 184 واحد تولیدی که جهت اخذ تسهیلات در مرحله عقد قرارداد هستند در دومین نشست سه جانبه در هفته آینده بررسی می‌شود.

پرزحمت از پرداخت 393 میلیارد تومان تسهیلات بهین‌یاب به 548 واحد تولیدی در استان خبر داد و گفت: تعداد 8 واحد تولیدی به مبلغ 13 میلیارد تومان در هفته گذشته تسهیلات دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: استان قزوین در پرداخت تسهیلات رونق تولید در جایگاه ششم کشوری و در مبلغ پرداخت رتبه پنجم کشوری قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: 275 واحد تولیدی نیز از طریق پرداخت مستقیم بانک‌ها مبلغ 187 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

پرزحمت عنوان کرد: در موضوع نظارت نیز با بررسی 85 مورد از واحدهای دریافت کننده تسهیلات این استان رتبه دوم کشوری را با سهم 8.76 درصدی به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع نظارت در راستای رونق چرخه تولید ادامه داد: تاکنون بر روند هزینه کرد 117 میلیارد و 200 میلیون تومان از تسهیلات پرداخت شده نظارت شده که استان قزوین سهم 7.36 درصدی را در نظارت‌های انجام شده کل کشور دارد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها