طرح‌های کارآفرینی اجتماعی در استان اردبیل اجرا می‌شود

طرح‌های کارآفرینی اجتماعی در استان اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم بهزاد ستاری در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی بهزیستی استان اردبیل اجرای طرح‌های کارآفرینی اجتماعی است که در این زمینه اقدامات لازم و اساسی انجام شده تا بتوانیم برای تحقق سیاست‌های اقتصادی مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری این طرح‌ها را اجرا کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون اجرای طرح‌های کارآفرینی اجتماعی که جزو 6 پروژه اقتصاد مقاومتی وزارت تعاون محسوب می‌شود در استان اردبیل بسیار خوب اجرا شده که این امر سبب اشتغال‌زایی و خودکفایی خانواده‌ها شده است و تاثیر به‌سزایی در پیشرفت اقتصاد منطقه دارد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی توسط بهزیستی استان خبر داد و بیان کرد: بهزیستی استان اردبیل همانند سایر دستگاه‌های متولی امسال اقدامات کارساز و اساسی انجام داده که تا پایان امسال انتظار می‌رود گام‌های اساسی در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در منطقه برداشته شود.

ستاری از ارائه تسهیلات به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: هدف ما خودکفایی این خانواده‌ها و ایجاد اشتغال پایدار برای آنان است تا بتوانیم زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و پویایی اقتصاد در منطقه را فراهم سازیم.

وی اظهار کرد: توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال هم‌اکنون در استان اردبیل یک نیاز اساسی و ضروری است که اگر بتوانیم شرایط اشتغال را در جامعه فراهم کنیم، به طور حتم می‌توانیم در راستای پیشرفت توسعه اقتصادی استان اردبیل گام‌های اساسی و هدفمندی برداریم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها