اسدآباد به شبکه ریلی کشور متصل شود

اسدآباد به شبکه ریلی کشور متصل شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم اکبر رنجبرزاده پیش از ظهر امروز در در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به خدمات دولت یازدهم اظهار داشت: وزارت بهداشت رضایتمندی مردم نسبت به بخش بهداشت و درمان را جلب کرده و به دغدغه‌های مقام معظم رهبری پاسخ داده است.

وی با اشاره به پروژه‌های مهم شهرستان اسدآباد بیان کرد: مسیر راه‌آهن همدان به سنندج در حال اتصال است که درخواست ایجاد یک آنتن از این مسیر به اسدآباد را داریم که مسیر این خط راه‌آهن 50 کیلومتر است.

رنجبرزاده با بیان اینکه زمینه اتصال شهرهای ارومیه، سنندج، زنجان، اسدآباد و نهاوند با این اقدام فراهم می‌شود عنوان کرد: این خط ریلی با توجه به معادن گسترده در اسدآباد برای حمل بار می‌تواند اثرگذار باشد.

وی با اشاره به وجود دشت‌های پهناور در شهرستان اسدآباد عنوان کرد: توسعه صنایع پایین دستی فولاد در این شهر اولویت دارد که امیدواریم دولت نیز زمینه این اقدامات را فراهم کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به اینکه دو پروژه استخر شنای اسدآباد به صورت نیمه‌تمام باقی مانده است عنوان کرد: پروژه استخر فرهنگیان از 10 سال گذشته به دلیل نبود اعتبار بلاتکلیف است که در صورت بهره‌برداری زمینه استفاده پنج هزار خانواده فرهنگی را فراهم می‌کند همچنین پروژه استخر تربیت بدنی اسدآباد نیز نیازمند اختصاص اعتبار ویژه است.

وی خواستار اختصاص اعتبار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اسدآباد شد و عنوان کرد: یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار مصوب برای این پروژه دیده شده است.

رنجبرزاده با اشاره به وضعیت ورودی شهر اسداباد تصریح کرد: باید یک تقاطع روگذر در چهارراه تویسرکان در اسدآباد احداث شود که یک سوم از این اعتبار به صورت ملی تامین شود تا زمینه عبور خودروهای سنگین از این مسیر فراهم باشد.

وی با اشاره به پروژه توسعه بیمارستانی در اسدآباد گفت: احداث یک بیمارستان 85 تخت خوابی در اسدآباد تصویب شده است که فعالیت آن در کنار بیمارستان 220 تخت خوابی کمبود تخت بیمارستانی در شهرستان اسدآباد را برطرف می‌کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به ضرورت اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به سرمایه‌گذاران اسدباد گفت: در صورت اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه به یک پروژه مهم سرمایه‌گذاری زمینه اشتغال‌زایی مناسبی در این شهرستان فراهم می شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها