۱۲۱ هزار فرصت شغلی جدید در خراسان رضوی ایجاد شد

۱۲۱ هزار فرصت شغلی جدید در خراسان رضوی ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم علیرضا رشیدیان ظهر امروز در بازدید از چند واحد صنعتی مشهد اظهار داشت: طی یک سال گذشته 121 هزار فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شده و در مقایسه با مدت مشابه آن در سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به افتتاح چند پروژه فولادی، کارخانجات کاغذ، شیشه و داروسازی در استان تا پایان دولت یازدهم گفت: پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از این طرح‌ها، بیش از 120 هزار فرصت شغلی جدید به صورت مستقیم و غیر مستقیم، فراهم شود.

رشیدیان به رونق نسبی مسکن در استان اشاره و تصریح کرد: این مهم با توجه به ساخت و سازها در حاشیه شهر و احداث واحدهای مقاوم و استاندار، محقق شده است.

وی بر لزوم استفاده از مصالح استاندار و رعایت اصول فنی ساختمان تاکید کرد و گفت: از این طریق علاوه بر جلوگیری از هدر رفت منابع و انرژی، شاهد فعالیت و رونق واحدهای تولیدی مرتبط با حوزه ی ساختمان خواهیم بود.

استاندار خراسان رضوی ایجاد حلقه‌های مناسب بین واحدهای تولیدی و مصرف کنندگان را ضروری دانست و تاکید کرد: اهتمام همه ما رونق تولید و ارائه محصولات با کیفیت داخلی به مصرف کنندگان است.

وی اضافه کرد: در همین راستا از ابتدای اجرای طرح پرداخت تسهیلات رونق تولید، تا کنون417 میلیارد تومان به 492واحد تولیدی و صنعتی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین در مجموع از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 18 میلیارد تومان به صورت مستقیم و رونق تولید به هزار و 502 واحد سرمایه درگردش و ثابت پرداخت شده است.

استاندار خراسنا رضوی گفت: از مجموع 200 میلیارد تومان تسهیلات مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی به واحدهای بالای 100 نفر نیز تاکنون 122 میلیارد تومان به واجدان شرایط پرداخت شده است.

رشیدیان با بیان این که از مجموع تسهیلات رونق، 60 میلیارد تومان مربوط به طرح‌های ایجادی و نیمه تمام و الباقی سرمایه در گردش است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها