شهادت ۳ جوان بحرینی آغاز تحولات بزرگی در این کشور خواهد بود

شهادت ۳ جوان بحرینی آغاز تحولات بزرگی در این کشور خواهد بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم آیت‌الله علیرضا اعرافی پیش از ظهر امروز در نخستین همایش تجلیل از اساتید شاهد و ایثارگر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مدرسه علمیه معصومیه ‌با تأکید بر اینکه ایثار از مهم‌ترین نشانه‌های انسانیت است، اظهار داشت: به هر میزانی که یک فرد بتواند از خویشتن عبور کند و از مادیات دل بکند به همان اندازه هم می‌تواند به آسمان پرواز کند.

وی با اشاره به اینکه مراتب ایثار به عواملی وابسته است، افزود: نخستین عاملی که ایثار به آن وابسته بوده این است که ایثارگر با چه توانایی‌هایی از خود می‌گذرد، ازاین‌رو هرچه قدر انسان شایستگی‌های بیشتری داشته باشد، بیشتر می‌تواند از خود بگذرد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور تصریح کرد: هرچقدر شخصیت بالاتر باشد ایثار ارزشمندتر خواهد بود و این را می‌توانیم در شخصیت شهید صدر ببینیم که چطور با ایثار، از مرجعیت در عراق گذشتند.

وی بابیان اینکه شما اساتید شاهد و ایثارگر، ایثارتان ارزشمند است بیان کرد: شما نفیس‌ترین سرمایه‌های خود را ایثار کرده‌اید، همچنین ایثار شما عنصری است که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

اعرافی با اشاره به شهادت سه برادر مسلمان در بحرین خاطرنشان کرد: شهید کردن سه برادر دینی و مسلمان در بحرین آغاز تحولات بزرگی در این کشور خواهد بود.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه اساتید شاهد و ایثارگر وظایفی در قبال حوزه دارند، بیان کرد: وظیفه اساتید شاهد و ایثارگر این است که پیام‌های پرباری را که در اختیار دارند در حوزه‌های علمیه نشر دهند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها