اختصاص 417 میلیارد تومان از محل طرح رونق تولید به واحدهای خراسان رضوی

اختصاص 417 میلیارد تومان از محل طرح رونق تولید به واحدهای خراسان رضوی

رئیس سازمان معدن، صنعت و تجارت خراسان رضوی گفت: جمع پرداختی‌های ما از محل طرح رونق تولید استان به کلیه واحدهایی که معوقه و چک برگشتی داشتند، 417 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش ایسنا، راضیه علیرضایی امروز30 دیماه در حاشیه مراسم بازدید از 3 واحد صنعتی در شهرک فناوری‌های برتر در جمع خبرنگاران در خصوص طرح رونق تولید اظهار کرد: ثبت‌نام این طرح تا اول مهر ماه ادامه داشت و پرداخت‌ها از نیمه خرداد ماه سال جاری شروع شده است.

وی ادامه داد: از زمان شروع پرداخت‌ها تاکنون جمع پرداختی‌ها از محل طرح رونق تولید به کلیه واحدهایی که معوقه و چک برگشتی داشتند، 417 میلیارد تومان بوده که این مبلغ به 492 واحد اختصاص یافت.

رئیس سازمان معدن، صنعت و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه تاکنون 1018 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت به 1502 واحد پرداخت شده، تصریح کرد: تعداد واحدهای بالای 100 نفر 35 واحد بوده که 122 میلیارد تومان از 200 میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است.

علیرضایی با اشاره به اینکه وام بانکی معمولا براساس محاسبه میانگین عملکرد سه ساله گذشته هر واحد به واحدهای صنعتی تعلق می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در ستاد تسهیل تدبیری اندیشیده شده تا واحدهایی که در سال گذشته تعطیل بوده یا با کمتر از ظرفیت خود کار می‌کردند، به بانک معرفی شوند و علی‌رغم تعطیلی تسهیلات دریافت ‌کنند. همچنین واحدهای دارای چک برگشتی و یا معوقه نیز از این مزیت برخوردارند.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها