بخاری‌های نفتی تا پایان امسال از مدارس گیلان حذف می‌شود

بخاری‌های نفتی تا پایان امسال از مدارس گیلان حذف می‌شود

مهدی حاجتی عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان در سالن اجتماعات استانداری گیلان با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش گیلان مصوبات خود را به‌صورت جدی پیگیری می‌کند اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش گیلان برای دومین سال متوالی رتبه برتر شورای آموزش و پروش کشور را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تاکید بر اینکه شورای آموزش و پرورش گیلان امسال 12 نشست با 84 مصوبه را برگزار کرده است افزود: بیش از 95 درصد مصوبات نشست‌های شورای آموزش و پرورش گیلان اجرا شده است.

حاجتی با بیان اینکه 298 جلسه شورای آموزش و پرورش در سطح استان گیلان برگزار شده است خاطرنشان کرد: اکثر مصوبات شورای‌های آموزش و پرورش شهرستان‌ها در سطح گیلان اجرایی شدند.

وی اقدامات آموزش و پرورش استان گیلان در راستای ریشه کن کردن بی‌سوادی در استان را تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: گیلان در نرخ ریشه کن کردن بی‌سوادی رتبه نخست کشوری را داراست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تاکید بر اینکه تا پایان سال 95 بخاری‌های نفتی از سیستم گرمایشی مدارس گیلان حذف می‌شود بیان کرد: دوره‌های آموزشی زیست محیطی برای دانش آموزان در سطح استان آغاز شده است.

حاجتی با بیان اینکه استان گیلان، 1000 شهید فرهنگی، دانش آموز و معلم دارد تصریح کرد: کاشت 2 هزار نهال در هفته درختکاری از سوی دانش آموزان و جامعه آموزش و پرورش گیلان به نام شهدای فرهنگی در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 700 میلیارد تومان از سوی دولت برای پرداخت مطالبات فرهنگیان در کشور پرداخت شده و سهم استان گیلان از مبلغ مذکور 106 میلیارد تومان است خاطرنشان کرد: کل مطالبات فرهنگیان استان گیلان تا پایان سال 94 با اعتبار مذکور پرداخت شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها