۵۶۰ میلیون سهم در بورس سیستان و بلوچستان معامله شد

۵۶۰ میلیون سهم در بورس سیستان و بلوچستان معامله شد

مهدی خیاطی رئیس شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در سیستان و بلوچستان به همراه چند نفر از مسئولان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان عصر امروز از تالار بورس زاهدان بازدید کردند.

سوگل هیراد در جریان این بازدید اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 560 میلیون سهم به ارزشی بالغ بر 900 میلیارد ریال در تالار بورس زاهدان معامله شده که 47 درصد آن شامل خرید سهام بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در این مدت 1237 کد معاملاتی جدید در تالار بورس زاهدان صادر شده و حدود 300 نفر نیز دوره‌های آموزشی لازم در زمینه بورس را در استان فرا گرفته‌اند.

وی بیان کرد: از جمله مشکلات عدیده تالار بورس زاهدان نبود فضای کافی اداری و استانداردهای لازم مکانی است که خود تبدیل به یک چالش بر سر راه فعالیت‌های تالار شده است.

مهدی خیاطی نیز در جریان این بازدید اظهار داشت: تلاش می‌شود تا مشکلات تالار بورس زاهدان در اولین نشست شورای هماهنگی مدیران استان مطرح شود و پیگیری لازم برای رفع آنها انجام شود.

سرپرست اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی سیستان و بلوچستان افزود: اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان موضوع را از طریق مقامات عالی وزارت تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند؛ چرا که نمی‌توان منکر نقش ارزنده و حساس بازار سرمایه در رشد و توسعه پایدار منطقه شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها