بیانیه خانواده هاشمی رفسنجانی درباره حادثه پلاسکو

بیانیه خانواده هاشمی رفسنجانی درباره حادثه پلاسکو

خانواده هاشمی رفسنجانی با صدور بیانیه‌ای به حادثه ساختمان پلاسکو واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:


‎مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَی اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّه

‎حادثه ی تلخ و غمبار شهادت تعدادی از آتش نشان های فداکار و برخی هموطنان عزیز، عزای بیت آیت الله هاشمی رفسنجانی (قدس سره) را دوچندان و چشمان مان را در این مصیبت بزرگ و داغ مضاعف گریان ساخت.

‎بی تردید فداکاری، ایثار و از جان گذشتگی این بزرگمردان در چشم و جان و حافظه مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی خواهد ماند و در تارک تاریخ این ملت خواهد درخشید.

‎ملت ما به تمام قامت به احترام ایثار و جوانمردی این سرو قامتان خواهد ایستاد و با شرکت گسترده در مراسم تشییع آن مسافران ملکوت به مقام شامخ و بلند آنان ادای احترام خواهد کرد.

‎بیت آیت الله هاشمی رفسنجانی ضمن تعزیت و تسلیت به خانواده های شریف و بزرگوار انان و نیز همکاران و همه ی پرسنل شریف مجموعه ی اتش نشانی، با چشم گریان در مراسم بدرقه و تشییع این عزیزان شرکت خواهند کرد و حضور و همدردی را کمترین وظیفه خویش در قبال از خودگذشتی و فداکاری این قهرمانان می داند.

‎از خداوند قادر متعال برای اتش نشانان جان باخته غفران رضوان و برای خانواده های بزرگوار انان و همکاران شریف آنان در اتش نشانی صبر جمیل و اجر جزیل و برای مجروحان عزیز این سانحه جانسوز شفای عاجل تمنا دارد.

بیت آیت الله هاشمی رفسنجانی

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها