سخنگوی وزارت کشور: اولویت اصلی کسب اطلاع از وضعیت زیر آوارماندگان پلاسکو و نجات آنهاست

سخنگوی وزارت کشور: اولویت اصلی کسب اطلاع از وضعیت زیر آوارماندگان پلاسکو و نجات آنهاست

«سیدسلمان سامانی» سخنگوی وزارت کشور در پی حادثه دردناک آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو در مرکز شهر تهران ضمن ابراز همدردی با خانواده های عزیز آتش نشان ها، تاکید کرد: اولویت اصلی درحال حاضر کسب اطلاع و نجات جان افرادی است که در زیر آوار محبوس شده اند.

سخنگوی وزارت کشور و قائم مقام وزیر در امور مجلس و استان ها در این بیانیه گفت : حادثه ساختمان پلاسکو بسیار دردناک و غم انگیز است. از صمیم قلب، خود را در اندوه خانواده های عزیز آتش نشان های شریفی که امروز تمام هستی خود را در جهت صیانت از جان و مال هم وطنانمان ایثار کردند ؛ شریک می‌دانم.

وی ادامه داد: از صبح روز پنجشنبه تمامی دستگاه‌های متولی امداد و نجات از دقایق اولیه سانحه در محل حضور داشته و اقدامات مناسبی را تاکنون به عمل آورده اند.

اولویت اصلی درحال حاضر کسب اطلاع از وضعیت افرادی که در زیر آوار محبوس شده اند و نجات جان آنهاست و عملیات آواربرداری با دقت درحال انجام است. اقدامات فنی و عملیاتی در جهت دستیابی به این عزیزان توسط عوامل امدادی بدون وقفه ادامه دارد و تا مشخص شدن وضعیت افراد محبوس در زیر آوار و انجام اقدامات لازم، مسوولان ارشد سازمان مدیریت بحران، ضمن استقرار کامل در محل، تمامی اقدامات را تحت نظر دارند و نتایج به صورت مستمر به وزیر محترم کشور و متعاقباً ریاست محترم جمهوری گزارش می شود.'

وی ادامه داد : پیرو دستور ریاست محترم جمهوری و حکم وزیر محترم کشور، به موازات عملیات امدادرسانی، در حوزه ستادی نیز توسط سازمان شهرداری های کشور بررسی ابعاد حادثه آغاز شده و فردا جلسه ای با حضور عوامل ذی ربط برگزار خواهد شد که زوایای مختلف این حادثه غم انگیز بررسی شود.

منبع: خبرآنلاین

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها