مردم فداکاری آتش‌نشانان حادثه پلاسکو را فراموش نمی‌کنند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، امین سردارآبادی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران از عملکرد صداوسیما انتقاد کرد و گفت: بهترین کمک به حاکمیت، نشان دادن ضعف...

مردم فداکاری آتش‌نشانان حادثه پلاسکو را فراموش نمی‌کنند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم ، امین سردارآبادی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران از عملکرد صداوسیما انتقاد کرد و گفت: بهترین کمک به حاکمیت، نشان دادن ضعف‌های واقعی آن است که متأسفانه رویکرد صداوسیما با این موضوع در تناقض است.

وی همچنین به درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی اشاره و تأکید کرد: متأسفانه پس از درگذشت آقای هاشمی‌رفسنجانی، رسانه ملی زندگی وی را به دور از حقیقت نشان داد.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی ادامه داد: کارنامه آقای هاشمی‌رفسنجانی پیش و پس از انقلاب اسلامی موجب نمی‌شود که عملکرد وی در مسائل مختلف از جمله حمایت از فتنه‌گران فراموش شود.

سردارآبادی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به مضوع حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکوی تهران اشاره و تصریح کرد: از نمازگزاران می‌خواهم تا برای سلامتی آتش‌نشانان دعا کنند.

وی اضافه کرد: مردم هیچ‌گاه فداکاری‌های آتش‌نشانان حادثه ساختمان پلاسکوی تهران را از یاد نمی‌بردند و همیشه آن را زنده نگه خواهند داشت.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها