سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب در مورد رفاه مردم اجرا نشده‌اند

سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب در مورد رفاه مردم اجرا نشده‌اند

به گزارش خبرگزاری تسنیم سیدمصطفی میرسلیم در مراسم گرامیداشت شصت و یکمین سالگرد شهادت شهید نواب صفوی اظهار داشت: شهید نواب صفوی قهرمان مبارزه با فروپاشی اعتقادی بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن شرح معنی "فروپاشی اعتقادی" افزود: وقتی شوروی شکست خورد همه اعلام کردند که شوروی فروپاشید و همگان از معنی این واژه اطلاع دارند و حال باید بدانیم که فروپاشی اعتقادی به چه معنا است.

میرسلیم ضمن اشاره به سوره والعصر قرآن کریم خاطرنشان کرد: شخصیت هر جامعه و شخص به اعتقاد و عمل آن بستگی دارد و برخی افراد نه شخصیت و نه عمل شایسته دارند و برخی افراد اعتقاد ندارند ولی اعمال شایسته دارند که خدا پاداش این افراد را در این دنیا می‌دهند تا در آخرت بی حساب باشند.

وی تصریح کرد: برخی افراد نیز اعتقاد دارند اما عملی ندارند و در آخرت این افراد حسرت می‌خورند و تمامی این گروه‌ها خسران می‌کنند اما برخی افراد هم اعتقاد و هم عمل دارند و شهید نواب صفوی از آن دسته از افراد بود که با وجود اعتقادات محکم، اقدام و عمل نیز داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن اشاره به داستان ابوذر و مقام او ابراز داشت: شهید نواب صفوی اعتقاد راسخ و عمل شایسته از صمیم قلب داشت و با اینکه 61 سال از شهادت او می‌گذرد اما هنوز می‌توان از رفتارهای انقلابی او درس گرفت.

میرسلیم تاکید کرد: دین حق اسلام است و معتقد هستیم دین اسلام از اهل بیت (ع) رسیده و مذهب ما شیعه است و مدافعان حقیقی از اسلام همان روحانیان مبارز هستند.

وی گفت: رضا خان یک رویه منافقانه داشت و در ابتدا با یک ظاهر مذهبی وارد عرصه شد اما چهره واقعی خود را سریعا آشکار کرد و اولین عمل خود را با مخالفت حجاب ظاهری مردم آشکار کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه از نواب صفوی جوانی ساخته می‌شود که غیرت مذهبی و دینی او در مقابل ناهنجاری‌های دینی به جوش می آید و با هر آنچه ضد مظاهر دینی فعالیت می‌کند مقابله می‌کند، گفت: شهید نواب صفوی برای تحصیل به نجف می‌رود و در آنجا کتاب احمد کسروی به دست او می‌رسد؛ در آن کتاب به امام رضا (ع) توهین شده و به همین جهت به مراجع نجف مراجعه و موضوع را با آن‌ها درمیان می‌گذارد.

میرسلیم ضمن اشاره به اخذ حکم ارتداد احمد کسروی توسط شهید نواب صفوی به وسیله یکی از علمای نجف افزود: از دیدگاه شهید نواب صفوی کسروی یکی از عوامل فروپاشی مذهبی است و به نظر او اگر کسی به امام رضا (ع) توهین می‌کند یعنی به کل ایران توهین کرده‌است.

وی خاطرنشان کرد: شهید نواب صفوی پس از اخذ حکم ارتداد کسروی به ایران برگشت تا حکم را اجرا کند و به همین جهت گروه فدائیان اسلام را تشکیل می‌دهد و اعدام انقلابی هژیر و احمد کسروی نتیجه تشکیل همین گروه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت ضمن اشاره به ویژگی‌های شهید نواب صفوی افزود: یکی از ویژگی‌های نواب صفوی شور انقلابی او بود و به همین جهت توهین به دین و اسلام را تحمل نمی‌کند و از دیگر ویژگی‌های او می‌توان به اخلاص شهید نواب صفوی اشاره کرد و همچنین در همه کارهای او رضای خدا را مد نظر داشت.

میرسلیم تصریح کرد: شهید نواب صفوی در مبارزه سیاسی خود کاملا صریح بود و هیچ ترسی به خود راه نمی‌داد و مسئله فلسطین که در آن زمان تازه شروع شده بود از ابتدا با قدرت به مبارزه پرداخت و تاکنون این مبارزه ادامه پیدا کرده‌است.

وی ضمن اشاره به موارد فروپاشی اعتقادی و حساسیت شهید نواب صفوی به آن‌ها و مبارزه علیه عوامل فروپاشی اعتقادی گفت: ایجاد شک به وسیله تبلیغات سوء، شبهه با طرح سوالات وسوسه انگیز، انحرافات اعتقادی و یاس از دین از عوامل فروپاشی اعتقادی بود که شهید نواب صفوی علیه آن‌ها اقداماتی را انجام داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت تاکید کرد: اگر می‌خواهیم از مشکلات رهایی پیدا کنیم باید حول مقام معظم رهبری اجتماع کرده و نسبت به حل مشکلات اقدام کنیم و چند دستگی کشور را بر زمین میزند.

میرسلیم با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی در 20 سال اخیر 1300 بند برای پیشرفت و رفاه مردم ابلاغ کردند، افزود: متاسفانه مجریان در نظام اسلامی ابلاغیات مقام معظم رهبری را عمل نکردند و به همین جهت مشکلات هنوز پابرجا است و باید به سمت اقدام و عمل پیش برویم.

وی بیان داشت: باید دشمن شناس باشیم زیرا مقام معظم رهبری در این مورد هشدار دادند و اعلام داشتند به دشمن دل نبندیم و درون زایی کنید و حقانیت ایران را به جهانیان اعلام کنید اما متاسفانه چشم به دشمن دوختیم و به او امید بستیم در حالی که باید به خودمان متکی باشیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها