کاسبان پلاسکو برای بررسی وضعیت خود جمع می‌شوند

کاسبان پلاسکو برای بررسی وضعیت خود جمع می‌شوند

ساعتی قبل حدود یک صد نفر از کاسبان و مالکان ساختمان پلاسکو تهران که روز گذشته در پی آتش سوزی تخریب شد، در خیابان منوچهری اقدام به تجمع کرده و در این تجمع تصمیم گرفتند که فردا شنبه ساعت 8 صبح در مسجد هدایت برای بررسی وضعیت پیش آمده برای این ساختمان جمع شوند.

در این تجمع برخی از مالکان و کاسبان این مجتمع با اشاره به اینکه مالکیت ساختمان متعلق به بنیاد مستضعفان بوده است، تأکید داشتند که بنیاد باید پاسخگوی ما باشد.

عده‌ای دیگر اما بر این تأکید می‌کردند که باید با حضور مقابل نهاد ریاست جمهوری خواسته خود را از مسئولان دولتی خواستار شویم.

این جمع حود یک صد نفره که به عناوین مختلف دل نگرانی‌های خود را ابراز می‌کردند با تأکید براینکه سرمایه و زندگی‌شان با این آتش‌سوزی دچار تخریب و فقدان شده است، با یکدیگر قرار گذاشتند که فردا ساعت هشت پس از جمع شدن در خیابان منوچهری به سمت مسجد هدایت رفته و در‌ آنجا با حضور اعضای هیئت مدیره ساختمان پلاسکو و کاسبان و مالکان این مشکل خود را بررسی کرده و با نظر جمع اقدام لازم را به عمل آوردند. برخی از حاضران در این جمع ادعا داشتند که مالکیت این ساختمان از آن بنیاد مستضعفان است و بنیاد سرقفلی این واحدها را به افراد مختلف واگذار کرده است.

به گزارش تسنیم، روز گذشته ساختمان پلاسکو تهران واقع در خیابان جمهوری در پی آتش‌سوزی مهیب فرو ریخت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها