پرونده "نصیر بامری" برای صدور رای به دادگاه انقلاب ارسال شد

پرونده "نصیر بامری" برای صدور رای به دادگاه انقلاب ارسال شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان ،‌ حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد در زمینه آخرین وضعیت پرونده "نصیر بامری"، قاچاقچی بین‌المللی معروف به "قورباغه مکران" اظهار داشت: پرونده این قاچاقچی معروف بین‌المللی آماده صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست است.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان افزود: شاید تا ظرف یک ماه آینده کیفر خواست صادر شود و پرونده برای صدور رای به دادگاه انقلاب ارسال شود.

موحدی‌راد در زمینه پرونده کلاهبردار میلیاردی جنوب سیستان و بلوچستان نیز گفت: پرونده کلاهبرداری بزرگی که در قالب ثبت‌نام خودرو در کل سیستان و بلوچستان صورت گرفته از پرونده‌های مهم استان است.

دادستان عمومی انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان افزود: متهم این پرونده در تهران و در چند استان دیگر کلاهبرداری داشته و پرونده آن برای یکسری اعلام نظرها به دیوان عالی کشور ارجاع شده و اگر دیوان عالی کشور تشخیص را بر رسیدگی این استان بگذارد و صلاحیت ما را تایید کند با جدیدیت این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: قبلا دادسرای تهران به این پرونده رسیدگی کرده اما در حین رسیدگی برای رسیدگی توأمان آن را به این استان ارسال نموده که این موضوع اختلاف ایجاد کرده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها