هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد/ محدودیت‌های ترافیکی چهارراه استامبول جدی است

هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد/ محدودیت‌های ترافیکی چهارراه استامبول جدی است

سردار اشتری در حاشیه حضور در مکان حادثه ساختمان پلاسکو درباره آخرین وضعیت انتظامی این صانحه اظهار داشت: همکاران بنده از همان لحظات اولیه در محل حضور داشتند و اطراف این محوطه بسیار خوب در حال کنترل است و اقدامات ترافیکی برای مسیرهای این منطقه نیز صادر شده است و امیدواریم مشکل خاصی نداشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: از مردم تقاضا داریم در این محل حضور نداشته باشند و اخبار رسانه‌های معاند را توجه نکنند و همه بدانند همه مسولان از شهردار و نیروی انتظامی، ستاد مدیرت بحران و ... در حال انجام خدمت هستند تا این آوار را منتقل کنند.

سردار اشتری تصریح کرد: سرعت فعالیت‌ها امروز بیشتر شده است و هیچ مورد امنیتی نیز در 24 ساعت گذشته نداشتیم و امیدواریم بعد از این هم نداشته باشم، همچنین در اطراف این منطقه و در کوچه‌ها و خیابانها، نیروی‌های انتظامی حضور دارد، همچنین اگر مسی اطلاعاتی از بستگان گرفتار خود در این حادثه دارند به کلانتری بهارستان مراجعه کنند و امیدواریم با همکاری مردم و همت مسولان هر چه زودتر آواربرداری تمام شود.

فرمانده نیروی انتظامی درباره محدودیت‌های ترافیکی نیز عنوان کرد: در ساعات گذسته مسیرهای چهار راه استانبول محدودیت‌ها اعلام شده است و افرادی که فردا (شنبه) نیز در این محوطه کار دارند محدودیت‌های ترافیکی را در نظر بگیرند تا محیط برای خدمات گروه‌های امدادی آماده باشد.

سردار اشتری درباره نتیجه ستاد مدیریت بحران خاطرنشان کرد: بنا شد تصمیمات توسط سخنگوی ستاد اعلام شود ولی همه مسئولان در این جلسه حضور داشتند و با اراده محکم همکاری خواهند تا این آواربرداری هر چه زودتر انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها