عملیات اجرایی بزرگراه رفسنجان-نوق و انار آغاز شد

عملیات اجرایی بزرگراه رفسنجان-نوق و انار آغاز شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان امروز ظهر به منظور شرکت در مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به منطقه بهرمان سفر کرد.

در این سفر که سیف‌اللهی معاون امور عمرانی استاندار و ملانوری فرماندار رفسنجان نیز وی را همراهی کردند عملیات اجرایی بزرگراه رفسنجان به سمت بخش نوق و شهر بهرمان به طول 28 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 15 میلیون تومان آغاز شد.

استاندار کرمان با حضور در مسجد جامع شهر بهرمان در مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی حضور یافت.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمود رستگاری مشاور فرهنگی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت درگذشت ارتحال آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی اظهار داشت: فقدان هاشمی ضایعه‌ای بزرگ برای کشور بود.

وی با اشاره به اینکه دو تفسیر قرآن به نام‌های "تفسیر 34 جلدی فرهنگ قرآن" و "تفسیر 20 جلدی راهنمای قرآن" از مرحوم هاشمی به‌جای مانده است گفت: مجموع 54 جلد تفسیر قرآن کریم کار بسیار ارزشمندی بود که از مرحوم آیت‌الله هاشمی به جا مانده است.

رستگاری با بیان اینکه برای بزرگداشت آیت‌الله هاشمی به شهرهای مختلف برای سخنرانی دعوت شدم یادآور شد: در همه شهرها مردم حضور گسترده و باشکوه در مراسم ارتحال وی داشتند.

وی با اشاره به اینکه مردم قدر خدمتگزاران به انقلاب را می‌دانند خاطرنشان کرد: هاشمی در زندان‌های ساواک شکنجه‌های طاقت‌فرسایی متحمل شد و این خدمات بر کسی پوشیده نیست.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها