آخرین وضعیت اجراهای تئاتر فجر فردا همزمان با عزای عمومی

آخرین وضعیت اجراهای تئاتر فجر فردا همزمان با عزای عمومی

اجرای نمایش محیطی «مونگ بهیتی» در جشنواره تئاتر فجر لغو شد و همه نمایش‌های محیطی،دومین روز جشنواره تئاتر فجر بعد از اذان مغرب اجرا می‌شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، قرار بود نمایش «مونگ بهیتی» کار غنچه شکوهیان و محسن اردشیر ساعت 11 روز شنبه 2 بهمن ماه در برج میلاد اجرا شود اما از آنجا که در اجرای این نمایش موسیقی، نقش مهمی داشت، اجرای این اثر به احترام شهدای آتشنشان و برای همدردی با خانواده‌های داغدار این عزیزان لغو شد.

گروه اجرایی همین نمایش اول بهمن نیز بخشی از اجرای خود را که منطبق بر موسیقی بود، در فضای باز مجموعه تئاتر شهر حذف کردند.

همچنین تمام نمایش‌های محیطی دومین روز جشنواره که در تاریخ 2 بهمن ماه اجرا دارند، به احترام جان باختگان حادثه ساختمان پلاسکو بعد از اذان مغرب اجرا می‌شوند.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در دومین روز برگزاری خود میزبان ۱۰ نمایش در بخش صحنه‌ای و 7 نمایش در بخش محیطی است.

در دومین روز جشنواره تئاتر فجر که همزمان با روز شنبه دوم بهمن ماه است، « قاقمان » نوشته حامد مکملی و کار مرتضی نجفی در تالار «چهارسو» تئاتر شهر اجرا می‌شود، این نمایش به‌عنوان کاری از شهر قزوین در دو نوبت 18:30 و 20:30 دقیقه به صحنه می‌رود.

تالار «سایه» در دومین روز جشنواره شاهد اجرای نمایش «جزیره » نوشته داریوش علیزاده و کار سعید دشتی است. این نمایش که از کرج در جشنواره حضور دارد، در دو نوبت 17 و 19 به صحنه می‌رود.

اما تالار «قشقایی» میزبان نمایش «پنجگانه خون ،خور ،ملمداس» نوشته و کار علیرضا داوری است. این نمایش که کاری از بندر عباس است، در دو سانس 17:30 و 19:30 به صحنه می‌رود.

«خاطرات هنرپیشه نقش دوم» نوشته بهرام بیضایی و کار افشین زمانی اثری است که در تماشاخانه سنگلج به صحنه می‌رود، این نمایش در یک نوبت و راس ساعت 20:30 اجرا می‌شود.

در تالار مولوی نمایش «دوازده » نوشته رجینالد رز و کار جواد خورشا اجرا می‌شود و این نمایش نیز در دو نوبت 17 و 19 به صحنه می‌رود.

در تالار هنر نیز نمایش «سلفه» به نویسندگی عامر ابوالهیل و احمد سعدون و کارگردانی امر ابوالهیل از عراق در دو نوبت 17 و 19 به روی صحنه میرود.

«مستاجر » نام نمایشی است به نویسندگی و کارگردانی ستاره امینیان که در تالار حافظ اجرا دارد. این نمایش در دو نوبت 18 و 20:30 به صحنه می‌رود.

تالار دکتر ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر میزبان نمایش «حادثه در ویشی» نوشته آرتور میلر و کار منیژه محامدی است. این نمایش در دو نوبت 17 و 20 به صحنه می‌رود.

«جاودانگی » نوشته گروهی و کار نیما دهقان در تالار استاد سمندریان ایرانشهر به صحنه می‌رود. این نمایش نیز در دو نوبت 18 و 20:45 اجرا دارد.

«خواب زمستانی » نوشته و کار لیلی عاج نام نمایشی است که از اصفهان در جشنواره تئاتر فجر اجرا دارد. این نمایش در دو نوبت 16 و 18 در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه می‌رود.

در دومین روز جشنواره تئاتر فجر 7 نمایش در بخش محیطی بعد از اذان مغرب اجرا می‌شوند؛ نمایش «جهش» نوشته و کار بریس باتان از فرانسه در محوطه باز تئاتر شهر اجرا می‌شود.

«نیمه» به نویسندکی و کارگردانی محمد مظفری از بوشهر ساعت 17 در محوطه اصلی تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

نمایش «کوچ » نوشته و کار بهنام کاوه دیگر نمایش محیطی است که ساعت 18 در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

نمایش «روایت پیچیده یک کلنگ» به نویسندگی و کارگردانی مهسا افتحی که از تفرش در جشنواره شرکت کرده است که در فضای باز خانه هنرمندان به صحنه می‌رود.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی تا دوازدهم بهمن برپاست.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها