دست‌اندرکاران تئاتر فجر به یک ایستگاه آتش‌نشانی رفتند

دست‌اندرکاران تئاتر فجر به یک ایستگاه آتش‌نشانی رفتند

دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره سی و پنجم تئاتر فجر با حضور در ایستگاه 46 آتش‌نشانی تهران، به آتش‌نشان‌هایی که زیر آوار ساختمان پلاسکو مانده‌اند و نیز درگذشتگان این حادثه ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، شامگاه اول بهمن ماه و اولین روز جشنواره بین‌الملل تئاتر فجر، جمعی از اعضای ستاد جشنواره به همراه مهدی شفیعی (مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد) به ایستگاه 46 آتش نشانی تهران رفتند و با اهدای گل و روشن کردن شمع یاد همکاران آتش نشان این مرکز را که جمع قابل توجهی از آن‌ها زیر آوار ساختمان پلاسکو مانده‌اند، گرامی داشتند.

سعید اسدی دبیر جشنواره با اشاره به فداکاری آتش‌نشان‌ها در حادثه رخ داده در ساختمان پلاسکو گفت که در این دوره از جشنواره موضوع مسئولیت پذیری یکی از محورهای مورد نظر بوده که آتش‌نشان‌ها این مسئله را به درستی نشان دادند.

این دیدار کوتاه که تحت تاثیر شرایطی احساسی و همراه با ناراحتی و تاثر اهالی تئاتر بود، با جملاتی از سوی فرمانده این ایستگاه و یکی دیگر از آتش نشان‌ها پاسخ داده شد که ضمن ابراز تشکر گفت: شما با این حرکت ما را دلگرم کردید که بیشتر به مردم و جامعه خدمت بکنیم. امیدواریم خدا این دوستانی که هنوز جنازه‌هایشان درنیامده را از تیم آتش‌نشانی قبول کند و ما بتوانیم رهرو آن‌ها باشیم.

همچنین مهدی شفیعی و پیمان شریعتی هم در صحبت‌هایی کوتاه با این آتش‌نشان‌ها ابراز همدردی کردند و جمعی از همشهریان تهرانی هم در این ایستگاه حضور داشتند.

حسین مسافر آستانه، سهراب سلیمی، نادر برهانی مرند و سامان خلیلیان جمعی دیگر از هنرمندان اهالی تئاتر در این دیدار بودند.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها