همدردی مردم کرمان با خانواده‌های شهدای آتش‌نشان

همدردی مردم کرمان با خانواده‌های شهدای آتش‌نشان

به گزارش خبرگزاری تسنیم مردم شهر کرمان از شب گذشته با حضور در ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر کرمان و آوردن گل با خانواده‌های شهدای آتش‌نشان ابراز همدردی کردند.

مردم با روشن کردن شمع یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکو تهران را گرامی داشته و به نوعی قدردان زحمات آتش‌نشانان در سراسر میهن اسلامی شدند.

علی عسکری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در حاشیه اجتماع مردم مقابل ایستگاه آتش‌نشانی میدان شهید قرنی شهر کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌ داشت: شهادت جمعی از همکاران آتش‌نشان شهر تهران را که در حادثه ساختمان پلاسکو تهران به شهادت رسیدند را تبریک و تسلیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه بی‌احتیاطی عده‌ای در این ساختمان، کل مردم ایران اسلامی را داغدار کرد گفت: مردم کرمان از همان شب گذشته با حضور در ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر کرمان با همکاران ما ابراز همدردی کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه 10 ایستگاه آتش‌نشانی در شهر کرمان وجود دارد افزود: مردم با حضور در همه ایستگاه‌ها و آوردن گل و شیرینی یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان را گرامی داشتند.

وی عنوان کرد: این حضور مردم و روشن کردن شمع به نوعی ارج‌نهادن به خدمات آتش‌نشانان است که در حوادث جان خود را برای مردم فدا کردند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها