گرامیداشت حادثه‌دیدگان ساختمان پلاسکو در آتش‌نشانی اردبیل برگزار شد

کارکنان آتش‌نشانی اردبیل امروز با تجمع در مقابل ساختمان آتش‌نشانی اردبیل و برپایی ایستگاههای صلواتی برای حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی و فروریختگی ساختمان پلاسکو برنامه گرامیداشت برگزار کردند.روشن کردن شمع به...

گرامیداشت حادثه‌دیدگان ساختمان پلاسکو در آتش‌نشانی اردبیل برگزار شد

کارکنان آتش‌نشانی اردبیل امروز با تجمع در مقابل ساختمان آتش‌نشانی اردبیل و برپایی ایستگاههای صلواتی برای حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی و فروریختگی ساختمان پلاسکو برنامه گرامیداشت برگزار کردند.

روشن کردن شمع به یاد جان‌باختگان این حادثه و پخش خرما و حلوا از جمله برنامه‌های این گرامیداشت بود که در مقابل سازمان آتش‌نشانی اردبیل برپا شد و شرکت‌کنندگان و آتش‌نشانان اردبیلی با حادثه‌دیدگان این فاجعه و خانواده‌های آنها ابراز همدردی کردند.

مردم اردبیل نیز با حضور در این ایستگاه این فاجعه را به آتش‌نشانان تسلیت گفته و با آنها ابراز همدردی کردند.

اعلام آمادگی سازمان آتش‌نشانی اردبیل برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان ساختمان پلاسکو

مدیرعامل آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل نیز اظهار داشت: به دنبال حادثه آتش‌سوزی و مدفون شدن تعدادی از آتش‌نشانان و برخی افراد احتمالی در زیر آوار ساختمان پلاسکو سازمان آتش‌نشانی اردبیل اعلام آمادگی کرده تا در صورت نیاز به کمک و امدادرسانی نیروهای خود را به تهران اعزام کند.

محمودرضا یعقوبی با اشاره به برپایی ایستگاه در مقابل سازمان آتش‌نشانی برای گرامیداشت یاد آتش‌نشانان جان‌باخته در این حادثه بیان کرد: با برپایی این ایستگاه و اجتماع آتش‌نشانان در این محل در کنار ابراز همدردی با این همکاران و خانواده‌های آنها تلاش می‌کنیم تا پاسخگوی ابراز همدردی شهروندان باشیم.

وی با تسلیت این فاجعه و جان باختن شهادت‌گونه آتش‌نشانان در این حادثه گفت: آتش‌نشانان همواره با جانفشانی و از خودگذشتگی حافظ جان و مال مردم بوده و از جان خود می‌گذرند تا جان و مال مردم را نجات دهند و هر چه که در توان دارند در این مسیر بر طبق اخلاص می گذارند که جانفشانی و غیرت مثال‌زدنی ماموران آتش‌نشانی در حادثه ساختمان پلاسکو با به خطر انداختن جان خود برای حفاظت و نجات جان مردم نمونه بارزی از این امر است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فاطی
    0

    ما هم در غم خود شریک بدانید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها