مرزهای جمهوری اسلامی ایران تا کنار گوش رژیم صهیونیستی رسیده است

مرزهای جمهوری اسلامی ایران تا کنار گوش رژیم صهیونیستی رسیده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم محمدرضا تابش پیش از ظهر امروز در نشست مجمع نمایندگان استان یزد با دستگاه‌های مرتبط با بهداشت، درمان و سلامت یزد اظهار داشت: در بحث حقوق و دستمزد، باید یک عدالتی در جامعه وجود داشته باشد که زمینه رفع محرومیت‌ها به حساب آید.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که کارانه پزشکی با درآمد بالای 50 میلیون تومان پرداخت نشود، ممکن است درآمد وی مقداری کمتر شود ولی در برابر آن دسته از افرادی که با حقوق یک میلیون تومان زندگی می‌کنند در صورتی که این مبلغ را نگیرند با مشکل بسیار جدی روبه‌رو می‌شوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد خاطرنشان کرد: این افراد باید در اولویت پرداختی قرار گیرند و حقوق آنها به موقع پرداخت شود تا در زندگی خود که به همین حقوق‌های کم و حداقلی وابسته است، با مشکل مواجه نشوند.

تابش افزود: طبق فرمایش رسول اکرم(ص) دو عنصر کلیدی هر حکومت تامین امنیت و سلامت و بهداشت مردم است که خوشبختانه در بحث امنیت در کشور ایران تلاشهای بسیار زیادی صورت گرفته است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: با تدابیری که مقام معظم رهبری انجام داده و همچنین تلاشهای صورت گرفته توسط نهادهای امنیتی، امروز نه تنها در امنیت کشور در بالاترین وضعیت است، ایران در منطقه هم حضوری بسیار موثر دارد.

تابش ادامه داد: امروز دشمن مجبور شده که خارج از ایران با ما مبارزه کند و مرزهای ایران تا کنار گوش رژیم صهیونیستی رسیده، که این اقدام از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضعیت ایران الان به نحوی است که ما یک قدرت بسیار تاثیرگذار در معادلات بین‌المللی هستیم، پس حاکمیت در این بعد خوب کار کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد ادامه داد: در زمینه رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان مردم هم از ابتدا هدف‌گذاری انقلاب به همین بوده و در طرح تحول سلامت به عینه این هدف‌گذاری را مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه به عنوان نمایندگان مردم از این طرح حمایت می‌کنیم ولی به دلیل تجربه‌ای که داریم از عواقب آن ترس داریم، گفت: طرح هدفمندی یارانه‌ها خیلی خود بود و قرار بود به ازای اینکه که انرژی را به قیمت‌های جهانی می‌رسانیم، اشتغال ایجاد کرده و از طریق وزارت رفاه، فقرا را کمتر و بی‌عدالتی و تبعیض را از بین ببریم.

تابش با تاکید بر اینکه در اجرای این طرح آن‌طور که باید عمل می‌شد، اقدامی صورت نگرفت، گفت: تا الان نتوانستیم برای تولید پولی که باید می‌دادیم را پرداخت کنیم چرا که قرار نبود فقط 45 هزار تومان به مردم بدهیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: 100 درصد از طرح تحول سلامت حمایت می‌کنیم ولی باید دغدغه‌های موجود حتما برطرف شود، این دولت در هر صورت 4 ساله یا 8 ساله می‌رود و نباید کاری کند که دولت بعدی با مشکل در این زمینه مواجه شود.

وی با اشاره به مباحث مربوط به حقوق پرستاران با اشاره به اینکه رسیدن پرستاران به حق و حقوق خود نمونه عدالت است، افزود: مقایسه پزشک و پرستار مطرح نیست، جمهوری اسلامی گفته عدالت محقق می‌کند و تبعیض از بین می‌برد پس باید در این راستا قدم برداریم، نکته مهم در این زمینه بحث تامین منابع این طرح است که اهمیت بسیار بالایی دارد.

تابش تصریح کرد: متاسفیم که امسال از محل هدفمندی یارانه‌ها که 10 درصد باید به طرح تحول سلامت پرداخت می‌شد هیچ مبلغی تاکنون پرداخت نشده است، از بخش مالیات بر ارزش افزوده هم یک درصد باید تعلق می‌گرفت که تنها 40 درصد آن اختصاص پیدا کرده است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستاوردهای این طرح را اصلا نمی‌توانیم نادیده بگیریم، عنوان کرد: خواستار بازبینی، بازنگری و اصلاح نواقص طرح تحول سلامت هستیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها