۸۰ درصد جمعیت استان یزد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

۸۰ درصد جمعیت استان یزد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری تسنیم محمدحسین توحیدی‌فر پیش از ظهر امروز در نشست مجمع نمایندگان استان یزد با دستگاه‌های مرتبط با بهداشت، درمان و سلامت یزد با اشاره به اینکه تامین اجتماعی 80 درصد جمعیت استان را تحت پوشش قرار داده است اظهار داشت: در این زمینه استان یزد در بین برترین استان‌های کشور از لحاظ پوشش بیمه تامین اجتماعی است.

وی با بیان اینکه تامین اجتماعی در حوزه درمان دو محور مستقیم و غیرمستقیم را ارائه می‌کند، خاطرنشان کرد: در بحث درمان مستقیم، فعالیت در مراکز ملکی تامین اجتماعی صورت می‌گیرد که بیمه شدگان اجباری ما هیچ‌گونه پولی در این مراکز پرداخت نمی‌کنند.

معاون تامین اجتماعی یزد تصریح کرد: بیمارستان شهدای کارگر که مرکز درمان مستقیم این سازمان است، در دولت قبل 256 تخت بوده که مجوز 304 تخته شدن آن را در دولت یازدهم گرفتیم و به دنبال انجام ارتقای آن هستیم.

توحیدی‌فر با تاکید بر اینکه پس از رسیدن به 304 تخت هم در مجموع سازمان تامین اجتماعی 10 درصد کل تخت‌های استان یزد را به صورت مستقیم در اختیار دارد، عنوان کرد: در تمام شهرستان‌های استان به غیر از خاتم که به لحاظ تعداد بیمه شدگان به حد نصاب لازم نرسیده، درمانگاه داریم.

وی ادامه داد: در راستای ارائه خدمات بهتر، بیشتر و کامل‌تر به مراجعه کنندگان بیمارستان شهدای کارگر، بخش دیالیز احداث و بخش هتلینگ هم ارتقا پیدا کرده است.

معاون تامین اجتماعی استان یزد ادامه داد: همچنین باند هلی‌کوپتر استاندارد در این بیمارستان احداث شده و توان لازم برای ارائه خدمات اورژانس هوایی را به صورت کامل دارد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها