ادامه سریال نامه نگاری های ​​احمدی‌نژاد

احمدی‌نژاد که چند تن از حلقه یاران او به اتهامات مختلفی از جمله مسایل مالی در بازداشت هستند، در اقدام جدیدی به رهبری نامه نوشت.

ادامه سریال نامه نگاری های ​​احمدی‌نژاد

به گزارش خبر فوری ؛ محمود احمدی‌نژاد که چند تن از حلقه یاران او به اتهامات مختلفی از جمله مسایل مالی در بازداشت هستند و حکم یکی از آنان صادرشده است در اقدام جدیدی به رهبری نامه نوشت.

او که پیش از دستگیری و محاکمه نزدیکانش هیچگونه اعتراضی به قوه قضائیه نداشت، بتازگی در نامه‌ای به مقام معظم رهبری در ارتباط با سخنان ایشان در مشهد نوشت: «به استحضار میرساند که ظاهراً دستگاه قضایی به سخنان حضرتعالی مبنی بر اینکه در جمهوری اسلامی بدلیل مخالفت با حاکمان تحت تعقیب قرار نمی‌گیرد را قبول ندارد»

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • 1
    0

    با اين اوضاع احوال و شرايط وسعت ارتباطات فردی و شخصی مردم که جايگزين وسايل و روش های فرسوده و از رده خارج قديمی ارتباطات و رسانه های اجتماعی شده است و بدون انکار و بدون اغراق آنها را بطور اساسی از کارکرد های تلقين و فريب های هميشگی عموم مردم تاکنون و کاملاً اسقاط و از کار انداخته ساخته است ، امروز اين بهترين و قوی ترين منطق ها هستند که معرفی و انتشار می يابند و قابليت حبس و تحريف و فريب و ممانعت از شناخت و ممانعت از انتخاب و ممانعت از تبعيت از بهترين منطق ها همچون تاکنون که حاکم و جاری می شد ، سلطه و تحميل پذير نيست!. _ به عبارت خلاصه ؛ امروز برخلاف سابق طلوع خورشيد را نمی توان تکذيب و انکار ساخت!. _ همانگونه که عموم مردم اجناس بهتر را در شرايط عادلانه ؛ بدون تحميل و بدون فريب و بدون پنهان سازی و بدون ممانعت تشخيص می دهند و انتخاب می کنند و مصرف خواهند ساخت. _ عصر طلوع و انتشار و انتخابات منطق برتر و قوی تر و عدالت محبوب و مطلوب و مردم پسند سيد مولا علی ع ، وصی و مذهب محمد مصطفی ص فرا رسيده که همچون سابق قابليت منع و کتمان احزاب و تشکلات و سازمان و حکام طاغوت فريب و ظلمات بطور طبيعی ديگر چندان ممکن و فراهم و ميسر نيست!. _ ممانعت و مخالفت و حبس و نابودی انتخابات منطق برتر و قوی تر و عدالت محبوب و مطلوب و مردم پسند دولت سابق دولت نهم و دهم دولت عدالت برتر و قوی تر و قابل اجراءتر نيز امکان پذير نيست!. چرا که اين انتخابات منطق برتر و سليقه برتر و پسند اجناس بهتر و اقدام و اعمال منصفانه و عادلانه بهتر و برتر در اصل ريشه اش در مطالبات انتخات محبوب عموم مردم وجود داشته است و اصرار بر انکار و تداوم تکذيب و فريب و ترعيب و انحراف وجود آن غيرممکن است!. _ امروز آبرومندانه اهکار نجات حق و مطالبات عمومی مردم انقلابی ايران، قناعت و اکتفا به نوسازی و ساماندهی اجرائی دستگاه حقوقی و قضائی جزء و کلان در سراسر کشور و تأمين امنيت حقوقی و دفاعی و رعايت منطق برتر و عدالت اسلامی برای عموم آحاد افراد صغير و کبير و مستضعف و مستغنی و صرفاً براساس عدالت برتر جاری و ساری و تشکيل و ساماندهی دستگاه مجريه حقوقی و همان مفاد پيشنهادات نامه دولت عدالت پاينده فوق الدرج در نامه به محضر رهبری ايران اسلامی است.

  • ایرانی
    0

    جمهوری به این معناست قدرت در دست یک خانواده نباشد چون نتیجه اش دیکتاتوری است و امروز در کشور کم کم این حالت احساس میشود شما از کسی که خانواده اش چندقوه کشور رادر قبضه دارند چطور انتظار اجرای عدالت دارید .

  • سنا
    0

    چقدر پررویی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها