برنامه‌های ۱۲ بهمن‌ماه در کرمان اعلام شد

برنامه‌های ۱۲ بهمن‌ماه در کرمان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم صبح امروز ستاد سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اعضای کمیته‌های مختلف این ستاد جهت جمع‌بندی برنامه‌های دهه فجر تشکیل جلسه داد.

این جلسه که جهت ارائه برنامه‌ها و جدول زمانبندی اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر برگزار شد مهدی صدفی با انتقاد از کوتاهی اعضای ستاد در ارائه به موقع جدول زمان‌بندی برنامه‌ها اظهار داشت: در این جلسات بستر مناسبی برای ارائه و انتقال تجربیات وجود دارد که می‌توان با بهره‌گیری از تجربیات دیگر اعضا به برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم کمک کرد.

وی با اشاره به محوریت این جلسه در مورد ارائه برنامه‌های روز 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن گفت: ارائه جدول زمان‌بندی دقیق توسط اعضای ستاد اهمیت ویژه‌ای دارد.

صدفی با بیان برنامه‌های ارائه شده از سوی کمیته‌های مختلف ستاد خاطر نشان کرد: تلاوت قرآن، سرود جمهوری اسلامی، سرود نونهالان، سرود بزرگسالان توسط آموزش و پرورش، ارائه گزارش عملکرد ستاد دهه فجر، گلباران یادمان امام(ره)، پخش نماهنگ و سخنرانی وزیر کشور از جمله برنامه‌های روز 12 بهمن است.

وی با تاکید به اطلاع‌رسانی و تبلیغات مناسب مراسم توسط سازمان‌های مختلف گفت: تبلیغات باید جنبه روشنگری داشته باشد و با بهره‌گیری از سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری جهت تبیین اهداف انقلاب برای مردم و مخاطبین بوده و از تنوع و جذابیت برخوردار باشد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مراسم گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار می‌شود گفت: این مراسم راس ساعت 9:30 آغاز و سخنران ویژه این مراسم "رحمانی فضلی" وزیر کشور است.

این جلسه با تبادل نظر اعضا و ارائه برنامه‌ها و جدول زمان‌بندی مراسم از سوی کمیته‌های مختلف ستاد سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همراه بود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها