بادهای نسبتاً شدید جنوبی در راه قزوین

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: برای امروز پدیده غالب وزش بادهای نسبتاً شدید جنوبی به‌ویژه در بخش‌های غربی و جنوبی استان را شاهد خواهیم بود.

بادهای نسبتاً شدید جنوبی در راه قزوین

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، غفور فلاح اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی برای امروز پدیده غالب وزش بادهای نسبتاً شدید جنوبی به‌ویژه در بخش‌های غربی و جنوبی استان خواهد بود.

وی ادامه داد: از فردا تا اوایل وقت شنبه با گذر امواج ناپایدار ناشی از یک سامانه بارشی، در بعضی ساعات بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید خواهیم داشت. طی این دو روز نیز به دلیل وزش بادهای شدید در پاره‌ای مناطق پدیده گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین خاطرنشان کرد: از شنبه تا اواسط هفته آینده جریانات هوا شمالی خواهد شد که پیامد آن وزش بادهای شمالی، کاهش دما و در ارتفاعات شمالی پدیده مه است.

وی با اشاره به اینکه امروز هوای استان کمی تا نیمه‌ابری گاهی وزش باد بعدازظهر ارتفاعات جنوبی افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده خواهد بود، افزود: برای جمعه دهم فروردین‌ماه هوا کمی تا نیمه‌ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

فلاح در پایان اعلام کرد: هوای استان در روز شنبه یازدهم فروردین‌ماه نیز نیمه‌ابری تا ابری از بعدازظهر بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد لحظه‌ای شدید خواهد بود.

منبع: ایسنا

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها