۵۰۰ ستاد مردمی دهه فجر در مساجد یزد تشکیل شد

۵۰۰ ستاد مردمی دهه فجر در مساجد یزد تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم محسن رستگاری بعد از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه امسال برنامه‌ریزی برای تشکیل 500 ستاد مردمی داشتیم اظهار داشت: بیش از 500 مسجد اعلام آمادگی برای تشکیل این ستادها داشتند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم که آمار ستادهای مردمی هر سال بیشتر شود، گفت: سال آینده برنامه‌ریزی تشکیل 2500 ستاد مردمی در سطح مساجد استان یزد داریم.

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد، آذین‌بندی مساجد، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و قرآنی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، جشنواره کشوری "روح خدا" از جمله برنامه‌هایی است که برای این ایام در نظر گرفته شده است.

رستگاری با بیان اینکه این جشنواره از دهه فجر شروع و تا 15 خرداد ادامه دارد، گفت: الحمدالله در سال‌های گذشته آثار خوبی دریافت کردیم و هر سال تعداد و کیفیت آثار رو به رشد است.

دبیر کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان یزد با بیان اینکه امسال این جشنواره به کانون فرهنگی هنری مسجد شهید حکایتی سپرده شده است، گفت: برنامه اردویی بازدید از منزل حضرت امام خمینی(ره) در خمین و دیدار با مراجع از جمله برنامه‌هایی است که برای این ایام در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد هم در این نشست با اشاره به تشکیل 24 کمیته ستاد دهه فجر استان یزد اظهار داشت: رویکرد به این صورت است که فعالیت‌های این ستاد مردمی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا همان‌طوری که بیان شد در سطح استان یزد 500 ستاد مردمی در مساجد تشکیل و سعی شده نقش مردم در انقلاب به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها