پرچم آمریکا پایین کشیده شد

دیپلمات‌های آمریکایی پرچم این کشور در کنسولگری سن‌پترزبورگ را به پایین کشیدند.

پرچم آمریکا پایین کشیده شد

به گزارش خبر فوری ، شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی گزارش داد تنش‌های دپیلماتیک بین روسیه و شماری از کشور‌ها بر سر مسموم شدن یک جاسوس دو جانبه سابق روس و دخترش در انگلیس همچنان ادامه دارد.
تصاویری منتشر شده است که نشان می‌دهد کارمندان آمریکایی در حال پایین کشیدن پرچم آمریکا در کنسولگری این کشور در سن پترزبورگ هستند. مسکو روز شنبه را به عنوان ضرب الاجل تعطیلی کنسولگری آمریکا در سن پترزبورگ تعیین کرده بود.

روسیه اعلام کرد دستور اخراج پنجاه دیپلمات انگلیسی را نیز از مسکو صادر کرده است. پس از آن که انگلیس یک هواپیمای روس را برای بازرسی در فرودگاه هیثرو لندن متوقف کرد، مسکو همچنین تهدید کرد علیه انگلیس اقدام تلافی جویانه انجام خواهد داد. لندن اعلام کرد این اقدام تنها یک روند عادی برای بازرسی بوده است، اما کرملین می‌گوید این اقدام غیر قانونی است.
دولت انگلیس در حال بررسی درخواست مسکو برای دیدار با یولیا اسکریپال دختر جاسوس دو جانبه سابق روسیه است. او در بیمارستانی در انگلیس تحت مداوا قرار دارد. سفارتخانه روسیه در لندن در توئیتر خود تأکید کرد حق دارد برای دیدار با دختر اسکریپتال درخواست بدهد. وزارت امور خارجه انگلیس اعلام کرد قبل از دادن اجازه برای این دیدار باید همه جوانب را بررسی کند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    با قهر خدا و قدرت الهی مردم جهان پرچم استکبار ظالم ددمنش ضد بشر درنده خو ی آمریکا و اقمار و نوکرانش تا ابد به زیر کشیده خواهد شد ؛ «وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ»

  • علی
    0

    دورود بر پوتین .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها