طرح "شمیم" در استان کرمان اجرا شد

طرح "شمیم" در استان کرمان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم رضا طالبی‌زاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار‌داشت: در حال حاضر در همه ادارات ثبت اسناد و املاک استان، دکل‌ها و تجهیزات لازم جهت اجرای طرح شمیم نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان جزو اولین استانهایی است که توانسته در سطح کشور این طرح را به صورت کامل اجرا کند گفت: با توجه به برنامه‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مقرر است که این طرح همزمان با دهه فجر در کل کشور به بهره‌برداری برسد و با استفاده از آن دقت نقشه‌برداری در ادارات ثبت به طور چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

مدیر‌کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان تاکید کرد: سایر ادارات مرتبط با حوزه زمین و مسکن نیز در صورت خریداری تجهیزات لازم جهت استفاده از شبکه نقشه‌برداری شمیم می‌توانند از زیر ساخت ایجاد شده توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان استفاده کنند.

وی با اشاره به سهمیه‌های تعیین شده برای تثبیت اراضی دولتی در سال جاری خاطر‌نشان کرد: با توجه به اینکه برخی از سهمیه‌ها هنوز محقق نگردیده باید تلاش کنیم تا با همکاری هم مشکلات موجود را برطرف نموده و در 2 ماه باقی‌مانده از سال سهمیه تعیین شده را محقق کنیم.

طالبی‌زاده ریشه عدم تحقق برخی سهمیه‌ها را وجود رویه‌های متعارض و اختلافات جزئی در عملکرد ادارات متولی دانست و ابزار امیدواری کرد: با همفکری و تعامل می‌توان به هدف مورد نظر دست یافت.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها