پرداخت ‌۶۹ میلیارد ریال حق بیمه مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی

پرداخت ‌۶۹ میلیارد ریال حق بیمه مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی ، خالد سیار گفت: طی 9 ماهه سال‌ جاری بیش از 69 میلیارد و 489 میلیون ریال برای حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

وی افزود: هم‌اکنون 9 هزار و 471 خانوار تحت حمایت از مزایای بیمه‌ تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بهره‌مندی مددجویان از مزایای بیمه‌ تأمین اجتماعی یکی از اقدامات مهم کمیته امداد به منظور توانمندسازی مددجویان محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: در مدت مشابه سال گذشته بیش از 65 میلیارد ریال حق بیمه مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه این نهاد با همکاری سازمان تأمین اجتماعی خدمات بیمه‌ای بسیاری را به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌کند، اظهار کرد: مددجویان می‌توانند پس از بازنشستگی از تأمین اجتماعی مستمری دریافت کرده و از بسیاری امکانات و مزایای بیمه بهره‌مند شوند.

سیار افزود: اکثر زنان سرپرست خانوار که با دریافت وام برای خود شغلی ایجاد کرده‌اند در اولویت بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

وی با اشاره به تأثیر مثبت بیمه تأمین اجتماعی در توانمندی خانواده‌های نیازمند‌ خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کمیته امداد به دنبال ارائه خدمات مؤثر برای توانمندی خانواده‌های تحت حمایت است به این ترتیب اجرای طرح بیمه اجتماعی می‌تواند مؤثر باشد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه بیمه‌های اجتماعی عامل مهمی در توانمند‌سازی خانواده‌ها به شمار می‌رود، تاکید کرد: کمیته امداد به دنبال آن است تا شرایطی را فراهم کند که تمامی مددجویان بتوانند از بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها