شهرداری‌های استان بوشهر ۳۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکارند

شهرداری‌های استان بوشهر ۳۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکارند

به گزارش خبرگزاری تسنیم یونس خسروانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه 82 درصد جمعیت استان بوشهر زیرپوشش خدمات تامین اجتماعی هستند اظهار داشت: خدمات این نهاد حمایتی به افراد زیر پوشش قابل توجه است که در همه بخش‌ها به افراد زیرپوشش خدمات ارائه می‌کند.

وی با اشاره به پرداخت 4.1 میلیارد تومان هزینه ازدواج به زوج‌های جوان زیرپوشش تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در 9 ماه امسال ضمن پرداخت 271 میلیارد تومان مستمری به افراد زیرپوشش بیش از 23 میلیارد تومان بیمه بیکاری پرداخت شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب تصریح کرد: این طرح از 19 دی‌ماه امسال تا 19 فروردین اجرا می‌شود و کارفرمایان خوش حساب با مراجعه به شعب تامین اجتماعی می‌تواند از مزایای این طرح استفاده کنند.

خسروانی با اشاره به اینکه کارگاه‌های زیرپوشش تامین اجتماعی استان بوشهر بیش از 800 میلیارد تومان بدهکار تأمین اجتماعی هستند عنوان کرد: در استان بوشهر شهرداری‌های 37 گانه این استان 30میلیارد تومان به تأمین اجتماعی استان بدهکار هستند.

وی با قدردانی از خدمات شرکت صدرای بوشهر تصریح کرد: شرکت صنعتی صدرای بوشهر با مدیریت جدید حق بیمه‌ها به‌موقع پرداخت می‌کند و این در حالی است که اشتغال در این شرکت از 250 نفر به 2 هزار نفر افزایش یافته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر بابیان اینکه 500 نفر از اتباع خارجه مستقر در استان بوشهر زیرپوشش خدمات تأمین اجتماعی هستند گفت: این افراد با پرداخت حق بیمه از همه مزایا سازمان تامین اجتماعی استفاده می‌کنند.

خسروانی ابراز کرد: در استان بوشهر 5 هزار نفر از زنان سرپرست خانواده، یک‌هزار نفر زن خانه‌دار، 26 مداح و شاعر و 160 نفر از نویسندگان و هنرمندان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها