واکنش بهزیستی به انتشار فیلمی با عنوان کتک زدن وحشیانه کودکان

در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با عنوان کتک زدن وحشیانه کودکان در یک آسایشگاه کودکان بی‌سرپرست در جنوب کشور، سازمان بهزیستی کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

واکنش بهزیستی به انتشار فیلمی با عنوان کتک زدن وحشیانه کودکان

اخیرا ویدیویی در فضای مجازی منتشر و در آن ادعا شد که فردی در جنوب کشور اقدام به شکنجه و کتک زدن کودکان بی‌سرپرست در یک آسایشگاه کرده‌ است، انتشار این ویدئو آن هم در یک کانال تلگرامی پربازدید واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت که اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل در این باره توضیحاتی را داده است.

سید مهدی میرشاه‌ولد مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل، با تاکید بر اینکه فیلم مذکور مربوط به کشور عزیزمان ایران نیست، اعلام کرد: بلافاصله بعد از انتشار این فیلم بررسی‌ها در این خصوص آغاز و مشخص شد که چنین فیلمی مربوط به ایران نبوده و هیچ ارتباطی با کودکان بی‌سرپرست ساکن در مراکز نگهداری در ایران ندارد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل با تاکید بر اینکه این فیلم مربوط به سال ۲۰۱۴ و در یک کشور عربی است و خلاف کنوانسیون حقوق کودک است، در پایان یادآور شد: سازمان بهزیستی کشور با افرادی که بخواهند امنیت روانی جامعه را مخدوش کرده و با انتشار چنین تصاویری اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به زیر سوال ببرند از طریقی مجاری قانونی برخورد خواهد کرد.

منبع: روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور

منبع: مهر

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    بهزیستی نمیخواد ار کاه کوه بسازه یه بچه رفته کمک پدرش اینکه اینقدر بوق وکرنا نداره .بهزیستی بیاد عیدی مدد جویان بهزیستی را بده که بیستم فروردینه چشم این بنده خداها سفید شد از بس منتظر این چندر قازند .اما مدیرانشون ازهم تقدیر وتشکر میکنند .چی به خودتون میگید دست بردارید از این کارای مسخرتون .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها