کلینیک تخصصی در بیمارستان شهرستان مینودشت راه‌اندازی می‌شود

کلینیک تخصصی در بیمارستان شهرستان مینودشت راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم ابراهیم فدایی ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: با افتتاح بیمارستان حضرت فاطمه الزهراء (س) مراجعین اورژانس از 4 هزار و 497 نفر به 5 هزارو 591 نفر ارتقاء یافته و ضریب تخت اشغال شده از 66 درصد به 76 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در حال حاضر 121 تخت از 155 تخت موجود فعال است و افراد با مراجعه با این بیمارستان و استفاده از طرح تحول سلامت با 3 هزار تومان ویزیت می‌شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مینودشت تصریح کرد : تلاش داریم کلینیک تخصصی و ویژه را در این بیمارستان فعال کرده تا در شیفت عصر نیز به بیماران خدمات ارائه شود.

فدایی اظهار کرد: در حال حاضر 25 متخصص مختلف و 13 پزشک عمومی خدمات لازم را ارائه می‌دهند و باید سطح ارجاع را به سطح 2 رسانده و بتوانیم نیازهای درمانی بیماران را در بیمارستان مرتفع و تنها بیمارانی که نیاز به فوق تخصص دارند را به گنبدکاووس ارجاع دهیم.

فدایی افزود: در حال حاضر مشکلات عدم سرویس ایاب و ذهاب به بیمارستان، آسفالت محوطه و اطراف بیمارستان و چاله‌هایی در محوطه وجود دارد که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مربوطه حل شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مینودشت اظهار داشت: در حال تشکیل پرونده برای افراد سنین 30 تا 59 هستیم و شما مدیران آنان را معرفی کنید تا با تشکیل این پرونده در این افراد آنان از ویزیت، خدمات و آزمایشات رایگان بهره‌مند شوند.

امام جمعه شهرستان مینودشت هم در این جلسه گفت: حادثه پلاسکو حادثه عجیب و غم انگیزی بود که همه ملت ایران را سگوار و عزادار کرد و در این حادثه انسان‌های فداکاری جان خود را برای نجات دیگران فدا کردند و شربت شهادت نوشیدند.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: در آستانه دهه فجر هستیم و باید این واقعه عظیم را همچنان گرم نگه داریم و در قرآن نیز تاکید شده که مردم ایام الله را فراموش نکنند.

وی تصریح کرد: ما مسلمانان باید بخصوص مدیران از حوادث باید درس بگیریم زیرا تنها چیزی که برای انسانها میماند عمل صالح است.

وی افزود: مسئولیت‌ها امانتی بیش در دست ما نیستند که به صورت موقت است و باید از این فرصت در جهت خدمت به خلق استفاده کرد و اگر کار مردم را به امروز و فردا واگذار کنیم، خیانت در امانتی است که به عنوان مسئولیت به ما سپرده شده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها