انقلاب فرهنگی نتیجه انقلاب اسلامی در کشور بود

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: در اثر وقوع انقلاب اسلامی، انقلاب فرهنگی در کشور ما صورت گرفت.به گزارش ایسنا الفت در مراسم بزرگداشت شهید حاجی قلیزاده در خوی گفت: ثمره این انقلاب ای...

انقلاب فرهنگی نتیجه انقلاب اسلامی در کشور بود

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: در اثر وقوع انقلاب اسلامی، انقلاب فرهنگی در کشور ما صورت گرفت.

به گزارش ایسنا الفت در مراسم بزرگداشت شهید حاجی قلیزاده در خوی گفت: ثمره این انقلاب این بود که اکنون در سطح علوم و فنون و اخلاق در جهان سر آمد هستیم و رسیدن کشور به ساحل بعد از تحریم‌ها نشان از جایگاه ارزشمند نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در ایجاد اخلال و نفوذ در نظام اسلامی تصریح کرد: به لطف خداوند و حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف و مقاطع حساس همه توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

وی ترور شخصیت‌های ارزشمند و برجسته نظام و انقلاب را نشانه عقده و کینه دشمنان دانست و گفت: شهید حاجی قلیزاده با اجرای عدالت اسلامی در جامعه جایگاه ارزشمدی در قلوب مردم باز کرده بود که دشمنان این را برنتافتده و وی را به شهادت رساندند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه شهدا را جاودانه خواند و گفت :شهیدان همیشه در قلب مردم و تاریخ جادوانه خواهند ماند؛ لذا امروز قوه قضاییه مفتخر است بوجود قضات و نیروهای پاک و عدالت‌جو که شهید حاجی قلیزاده هم از جمله آن‌هاست.

و ی افزود: همکاران خودمان را به رعایت اخلاق و حفظ حقوق مردم و برقراری عدالت اجتماعی دعوت می‌کنیم تا دشمن نتواند به اهداف خودش در خصو تخریب قوه قضاییه نرسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها