برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال اردبیل با نام شهدای آتش‌نشان

برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال اردبیل با نام شهدای آتش‌نشان

به گزارش خبرگزاری تسنیم صمد نوتاش شامگاه امروز در جلسه هماهنگی مسابقات لیگ برتر فوتبال اردبیل اظهار داشت: مسابقات فوتبال و فوتسال استان اردبیل این هفته با نام و یاد شهدای والامقام آتش‌نشان برگزار می‌شود تا با برگزاری این مسابقات با نام شهدای آتش‌نشان دین خود را به این عزیزان ادا کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی شده در تمام شهرستان‌های استان اردبیل مسابقات فوتبال و فوتسال با نام و یاد شهدای آتش‌نشان برگزار شود، افزود: در این زمینه تمهیدات لازم انجام شده تا بعد از شروع مسابقات نیز مراسمی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام آتش‌نشان برگزار شود، چرا که ما قدردان دلاورمردی‌ها و ایثار و رشادتهای آتش‌نشانان هستیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با اشاره به اینکه اهالی فوتبال استان اردبیل نیز در مراسمی باشکوه برای همدردی با خانواده‌های شهدای آتش‌نشان و جانباختگان حادثه ساختمان پلاسکو در یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی اردبیل حضور می‌یابند، گفت: درصدد هستیم تا با برگزاری مراسم مختلف یاد و خاطره این شهدای والامقام ساختمان پلاسکو را زنده نگه‌ داریم و ایثارگری‌های شهدای آتش‌نشان در حادثه ساختمان پلاسکو فراموش نشدنی است.

نوتاش تصریح کرد: شهدای آتش‌نشان با ایثار و فداکاری درس بزرگ شجاعت را به ما یاد دادند و ما قدردان چنین انسانهای پاک و بزرگواری هستیم و هیئت فوتبال استان اردبیل نیز بنابر وظیفه و رسالت خود از این به بعد مسابقات فوتبال و فوتسال خود را با نام شهدای آتش‌نشان برگزار می‌کند.

وی اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات فوتبال و فوتسال نیز با محوریت دهه فجر در استان برگزار می‌شود و در این راستا نیز تمهیدات لازم توسط هیئت فوتبال استان اردبیل انجام شده تا بتوانیم علاوه بر برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال با محوریت دهه فجر گام بزرگی در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برداریم.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل بیان کرد: فوتبال و فوتسال اردبیل نسبت به سالهای گذشته رشد قابل توجهی داشته است و در این زمینه هیئت فوتبال استان با تمام توان در صدد شکوفا ساختن فوتبال و فوتسال استان است، چرا که این دو رشته ورزشی استان اردبیل حرفهای زیادی در میادین دارند و می‌توانیم همانند قبل فوتبالیست‌های مطرحی را به تیم ملی و تیم‌های لیگ برتری معرفی کنیم همان طور که هم‌اکنون فوتبالیست‌های قدری از خطه اردبیل در تیم‌های مختلف ایرانی و حتی اروپایی توپ می‌زنند که این یک افتخار بزرگ برای ماست.

نوتاش از رشد و توسعه داوری اردبیل در بخش بانوان و آقایان خبر داد و گفت: هم‌اکنون 3 داور اردبیلی در مسابقات فوتبال و فوتسال لیگ برتر کشور قضاوت می‌کنند که این یک افتخار بزرگ برای فوتبال و داوری استان اردبیل است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها