سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان کردستانی در ۲۲ بهمن ماه اجرا می‌شود

سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان کردستانی در ۲۲ بهمن ماه اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم حجت‌الله نریمانی عصر امروز در نود و پنجمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی و مذهبی استان کردستان که در سالن کوثر تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: تمامی فعالیت‌های حوزه پرورشی آموزش و پرورش برای مشارکت دانش‌آموزان در این فعالیت‌ها در طول سال جریان دارد.

وی گفت: معاونت پرورشی آموزش و پرورش دارای چند اداره بوده که اداره قرآن، نماز و عترت یکی از این ادارات زیرمجموعه است و با نیت خدمت صادقانه و مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های دینی و پرورشی تلاش می‌کند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان تصریح کرد: آموزش و پرورش استان در راستای گرامیداشت مناسبت‌های ملی و دینی و همچنین گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلفی در دست اقدام دارد که آنها را از ماه‌های قبل برنامه‌ریزی کرده است.

وی گفت: یکی از این برنامه‌ها برگزاری گروه سرود یک‌هزار و 357 نفری دانش‌آموزان است که در شهرهای مختلف استان این گروه‌ها تشکیل و در راهپیمایی 22 بهمن امسال اجرای برنامه دارند.

نریمانی اجرای طرح مصباح‌الهدی را به عنوان یکی دیگر از طرح‌های آموزش و پرورش دانست و افزود: آشنایی با سیره و سبک بزرگان اهل بیت علیهم‌السلام، تدوین و توزیع کتاب‌های مختلف انقلابی بین دانش‌آموزان و اجرای مسابقه در این زمینه در طول سالتحصیلی از جمله برنامه‌های دیگر آموزش و پرورش است.

وی اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال سعی داریم برنامه‌های مسابقات قرآنی، یادواره شهدای دانش‌آموزی که از ابتدای سالتحصیلی آغاز و تا ایام دهه فجر ادامه دارد و برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با ریشه‌های انقلاب اسلامی برای فرهنگیان را برگزار کنیم.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: طرح دیدار یاران و تجلیل از خانواده شهدا، اجرای گفتمان‌های دینی ویژه دانش‌اموزان در مناسبت‌های مختلف و اجرای گفتمان انقلاب در مدارس در ایام دهه مبارک فجر نیز از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش استان در ایام دهه فجر امسال است.

وی گفت: نواخته شدن زنگ انقلاب در تمامی مدارس استان همزمان با سراسر کشور و برگزاری مراسم نمادین آن به همت آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در یکی از مدارس این شهرستان نیز در ایام دهه مبارک فجر انجام می‌گیرد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها