اسدی: داور بازی را از جریان می‌انداخت/ مقصر عدم اخراج ابراهیم‌زاده داور و کمک‌های او هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرتضی اسدی پس از شکست مقابل پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: بچه‌های ما مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام دادند. تاکتیک ما در این دیدار این بود که مهاجم...

اسدی: داور بازی را از جریان می‌انداخت/ مقصر عدم اخراج ابراهیم‌زاده داور و کمک‌های او هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، مرتضی اسدی پس از شکست مقابل پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: بچه‌های ما مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام دادند. تاکتیک ما در این دیدار این بود که مهاجمان پرسپولیس را مهار کنیم و تا حدودی نیز در انجام وظیفه خود موفق بودیم. تنها یک لحظه غفلت داشتیم که این غفلت باعث شکست‌مان شد.

کاپیتان گسترش فولاد با انتقاد از عملکرد داور گفت: داور بازی را با سوت‌های خود از جریان می‌انداخت و خطاهای 70 به 30 را به نفع پرسپولیس می‌گرفت. متاسفانه حرکت سیدجلال حسینی نیز باعث شد جو بازی برگردد، ما باخت خود را توجیه نمی‌کنیم چرا که پرسپولیس در حال حاضر از بهترین‌ تیم‌های ایران است و در کورس قهرمانی قرار دارد اما صالحی می‌توانست قضاوت بهتری داشته باشد.

وی در خصوص اشتباه احمد صالحی در عدم اخراج مسعود ابراهیم‌زاده با وجود دریافت 2 کارت زرد، عنوان کرد: مقصر این مسئله داور مسابقه است چرا که باید خودش تمرکز داشته باشد. مسئولیت این اتفاق با او و کمک‌هایش است اما متاسفانه کمک‌های او اصلا در این بازی حواسشان به این بازی نبود و بیشتر مراقب این بودند بازیکنان چه می‌گویند تا از طریق بی‌سیم به داور منتقل کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها