آمار سربازان فراری ۳۰ درصد کاهش یافت/‌تمایل به خدمت و زندگی در پادگان کم شده است

آمار سربازان فراری ۳۰ درصد کاهش یافت/‌تمایل به خدمت و زندگی در پادگان کم شده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، رمضانی صالحی امشب در حاشیه برگزاری همایش یک‌روزه پیشگیری از وقوع جرم با موضوع عملیاتی کردن راهکارهای قابل اجرا برای کنترل و کاهش جرم فرار از خدمت در نیروهای مسلح اظهار داشت: در برنامه های چند ساله گذشته تجربه ها واندیشه ها انجام شده و در برنامه‌های پیش رو که وارد فاز جدید شده‌ایم و حالا در مرحله عملیاتی شدن این اندیشه‌ها است.

وی تاکید کرد: در 5 سال گذشته جرائم نیروهای مسلح که بسیار ناچیز است در حال حاضر بسیار کاهش یافته و تقریبا 50درصد کاهش داشته و در استان گلستان این آمار تقریبا 30درصد است.

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: با وجود کم بودن این جرائم نیروهای مسلح ممتاز هستند و برای کاهش آن هم در درون نیروهای مسلح نهادهائی شکل گرفته است.

صالحی گفت: این نهادها در شکل مجامع استانی وکمیسیون و کارگروه در سطح کلان کشور تشکیل شده و با ضمانت اجرایی این جرائم در حال کاهش است و در بخش سربازان فراری هم میانگین کاهش 30 درصدی را داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود وابستگی فرزندان و تحقیقات بالاتر و شرایط زندگی امروز تمایل به خدمت و زندگی در پادگان کم شده و ما به دنبال آسیب‌شناسی و کنترل و کاهش این آمار هستیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها