تعداد کشورهای ارائه‌دهنده سرویس رومینگ 4G ایرانسل به 10 کشور رسید

تعداد کشورهای ارائه‌دهنده سرویس رومینگ 4G ایرانسل به 10 کشور رسید

با افزوده شدن اپراتورهایی در کشورهایی همچون کره جنوبی و آلمان، امکان دسترسی به سرویس رومینگ 4G در 10 کشور برای مشترکان ایرانسل فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان این اپراتور از این پس در مناطق تحت پوشش اپراتورهای SK کره جنوبی و اپراتور Deutsche Telecom آلمان نیز می‌توانند از خدمات اینترنت پرسرعت نسل چهار (4G/LTE) بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش، پیش از این امکان استفاده از آخرین نسل فناوری اینترنت همراه در کشورهایی همچون عمان، روسیه، سوئد، امارات متحده عربی و اپراتور LGU+کره جنوبی برای مشترکان ایرانسل فراهم شده بود و در آینده نزدیک این سرویس به کشورهای دیگر نیز گسترش خواهد یافت.

در همین حال، مشترکان اپراتورهای فوق نیز می‌توانند هنگام مسافرت به ایران از شبکه گسترده نسل 4 و 4.5 اینترنت همراه ایرانسل استفاده کنند. مشترکان اعتباری ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری *111*1# پیش از خروج از کشور نسبت به فعال‌سازی سرویس رومینگ اقدام کنند و نیز با شماره‌گیری کد دستوری *111*3# بسته‌های اینترنت ویژه رومینگ را فعال کنند.

همچنین با شماره‌گیری کد *111*6# امکان آگاهی از مقدار باقی‌مانده اعتبار بسته‌ها امکان‌پذیراست. ایرانسل با دارا بودن گسترده‌ترین شبکه رومینگ بین‌الملل مکالمه و دیتا در ایران، این امکان را برای مشترکان خود فراهم کرده تا در سفرهای خارجی خود در مناطق تحت پوشش 418 اپراتور در 155 کشور به استفاده از خدمات تلفن همراه حتی در هواپیما ادامه دهند.علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به صفحه رومینگ در وب‌سایت ایرانسل مراجعه کنند.

منبع: خبرآنلاین

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها