افزایش جرائم اینترنتی یکی از تهدیدات فضای مجازی بانه است

افزایش جرائم اینترنتی یکی از تهدیدات فضای مجازی بانه است

به گزارش خبرگزاری تسنیم سرهنگ فرزاد کریمی ظهر امروز در همایش رابطین سازمان‌های دولتی که با حضور امام جمعه و مسئولان شهرستان در محل فرماندهی انتظامی شهرستان بانه برگزار شد، با اشاره به نقش مردم در امنیت پایدار اجتماعی اظهار داشت: جایگاه مردم آنقدر مهم و با اهمیت است که همکاری و تعامل مردم با نیروهای انتظامی سبب بوجودآوردن امنیت و آرامش می‌شود.

وی امنیت اجتماعی در بانه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه امروز در شهرستان مرزی بانه به دلیل تعامل بسیار خوبی که بین مردم با پلیس وجود دارد امنیت اجتماعی پایداری در این شهرستان برقرار است.

فرمانده انتظامی شهرستان بانه انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای مبارزه با آسیب های اجتماعی و کاهش جرایم ناشی از وقوع جرم را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس ‌در حوزه پیشگیری عنوان و تصریح کرد: آموزش و آگاهسازی مردم در اولویت اقدامات پیشگرانه پلیس قرار داردو

وی گفت: برای آموزش و آگاه‌سازی شهروندان همکاری علماء، روحانیان، مسئولین نهادهای دولتی و سازمان‌های مردم نهاد با پلیس از اهمیت بالایی برخوردار است.

جرائم اینترنتی یکی از تهدیدات فضای مجازی شهرستان بانه است

سرهنگ کریمی گشترش شبکه‌های اجتماعی و به تبع آن افزایش جرائم اینترنتی را یکی از تهدیدات فضای مجازی در شهرستان بانه برشمرد و افزود: فضای‌مجازی یک فضای ناشناخته است که ورود به آن بدون داشتن شناخت کافی از این فضا موجب بروز جرایم و یا سوء استفاده‌هایی از طرف مقابل می‌شود.

وی اظهار کرد: پلیس فتا در شهرستان بانه با آسیب‌شناسی تهدیدات به صورت فعال با آنها مقابله و با اجرای پرنامه‌هایی که بیشتر رویکرد آگاهسازی دارد خانواده‌ها را از خطراتی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تهدید می‌کند بیش از پیش آشنا می‌کند.

دشمنان به دنبال خدشه‌دار کردن کانون گرم خانواده‌ها هستند

فرمانده انتظامی شهرستان بانه گفت: امروه دشمنان به دنبال خدشه‌دار کردن کانون گرم خانواده‌ها هستند و با ترویج برنامه‌های ضدفرهنگی که در کانال‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی تبلیغ و دنبال می‌کنند به‌دنبال تحقق سناریوی از پیش تعیین شده خودشان هستند

وی تشدید طرح مبارزه با مواد مخدر و برخورد با توزیع کنندگان مواد خانمانسوز در سطح جامعه را یکی دیگر از برنامه‌های پلیس در حوزه اقدامات پیشگیرانه برشمرد و گفت: متاسفانه امروز گرایش مردم به سمت مواد مخدر به‌ویژه مواد مخدر صنعتی شیشه در حال ترویج است.

فرمانده انتظامی شهرستان بانه خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان بانه علاوه بر کارهایی که در حوزه مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر انجام داده ؛ برگزاری کلاس‌های آموزشی و کارگاه‌های علمی با استفاده از کارشناسان مجرب در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها سطح شهرستان را نیز برگزار کرده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها